FIJN, het fijne van dit, het fijne van zus en zo, brrr wat een venijn kan erin dat woord zitten zeg
Quasi serieus:
Wat mij veelal opvalt aan fok! is dat een heleboel woorden worden gebruikt als 'fijn'
En dat door meestal jeugdige fokkers, ik vind het woord fijn een oubollig woord, voor een oma die zegt:
"fijn" jongen ga maar lekker sparen van die vijf euro die je net van me hebt gehad
Zal aan mij liggen maar er is niet zoveel afwisseling kwa topics; misschien zit er minder shit tussen hoor dat kan ook, of is het een samenloop van die twee, zou dat samengaan; minder shit en de woordenschat van mensen waarin het woord "fijn" steeds vaker en meer wordt gebruikt.
Dit zijn dingen die me vandaag opvallen aan fok! paar jaar geleden was er een iets andere sfeer, maar tijden en meningen van mensen veranderen immers, correct me if i'm wrong fooks!
Klacht: mensen die woorden als "fijn" en "naar" gebruiken ipv de bekende synoniemen te gebruiken als prettig leuk enz, of vervelend klote enz.
[ Bericht 2% gewijzigd door Roccolife op 06-09-2009 12:01:06 (smiley overkill) ]