Na lang stand houden jegens populaire series ben ik bezwekenquote:
Op het einde gaat Michael dood als hij Sarah uit de gevangenis probeert te redden. Hij heeft Sarah wel ff snel kunnen neuken dus ze hebben een zoon gekregenquote:Op zondag 6 september 2009 02:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Na lang stand houden jegens populaire series ben ik bezweken, Ik heb net seizoen 1 afgekeken in 3 dagen tijd en nu wil ik de rest zien
Kom maar op met die spoilers, kankählijähs!
Aight, thnx, tijd voor iets anders.quote:Op zondag 6 september 2009 02:39 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Op het einde gaat Michael dood als hij Sarah uit de gevangenis probeert te redden. Hij heeft Sarah wel ff snel kunnen neuken dus ze hebben een zoon gekregen
SCRUBS!!quote:Op zondag 6 september 2009 02:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aight, thnx, tijd voor iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:Op zondag 6 september 2009 02:41 schreef Teezie het volgende:
[..]
SCRUBS!!Er komt een nieuw seizoen Scrubs falerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZONDER JD!quote:Op zondag 6 september 2009 02:42 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Er komt een nieuw seizoen Scrubs faler
WAT BOEIEND?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Wie gaat er dood?quote:
het eilandquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |