quote:Op zondag 6 september 2009 02:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Rennie! Rennie! Rennie! Rennie FTW. Voor de rest: Negeren en niet zeiken als een oud wijf met een dikke pens, spataderen en lintwormen
Ligt eraan hoe erg je zuur is though. Licht zuur is Rennie erg fijn, bij zwaar is Gaviscon uberwinquote:Op zondag 6 september 2009 02:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Rennie werkt voor geen ene flikker, Graviscon werkt veel beter, enigzins
Ik heb het denk ik wel zwaar want Rennie werkte helemaal niet, en met Gaviscon kan ik het nog steeds voelenquote:Op zondag 6 september 2009 02:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe erg je zuur is though. Licht zuur is Rennie erg fijn, bij zwaar is Gaviscon uberwin
Dan kunt je Pantazol of Omeprazol proberen. Dat zijn naar mijn weten de allerzwaarste maagzuurremmers.quote:Op zondag 6 september 2009 02:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik wel zwaar want Rennie werkte helemaal niet, en met Gaviscon kan ik het nog steeds voelen
maar alleen op recept te krijgen, toch?quote:Op zondag 6 september 2009 10:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan kunt je Pantazol of Omeprazol proberen. Dat zijn naar mijn weten de allerzwaarste maagzuurremmers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |