TS begon.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:20 schreef Penisbaard het volgende:
DE WAARHEID MAG BEST WEL EENS GETYPT WORDEN
Nee joh.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik dacht dat je een lekker sappig KUTje bedoelde
Denk je dat hij die zelf gemaakt heeft?quote:
Sigh, natuurlijk niet kuthola, maar dan mag ik het plaatje nog wel nice vinden aangezien ik het nu voor het eerst zie sighquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Denk je dat hij die zelf gemaakt heeft?
Wie zegt van niet dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Denk je dat hij die zelf gemaakt heeft?
Probeer het.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zou je een browser kunnen crashen als je er een tig aantal onder elkaar zet?
Firefox flipte hem al wel in elk geval. Op een gegeven moment zie je gewoon helemaal geen berichten meer...quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zou je een browser kunnen crashen als je er een tig aantal onder elkaar zet?
Ooooh zo kom ik dus aan die dingenquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:40 schreef Nero22 het volgende:
Ik kreeg een note toen ik eens longcat postte...
Belachelijk, pure censuur van de linkse kerk en de illuminatie. De hoge heren in Den Haag willen gewoon de waarheid niet onder ogen zien.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:40 schreef Nero22 het volgende:
Ik kreeg een note toen ik eens longcat postte...
HOU JE BEK MANquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Belachelijk, pure censuur van de linkse kerk en de illuminatie. De hoge heren in Den Haag willen gewoon de waarheid niet onder ogen zien.
Ik gebruik Opera... ik weet niet in hoeverre die er last van heeft.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:41 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Firefox flipte hem al wel in elk geval. Op een gegeven moment zie je gewoon helemaal geen berichten meer...
Penisbaard heeft altijd gelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
JE MOET JE OGEN NIET SLUITEN VOOR DE WAARHEID, WEES GEEN SLAAF VAN DE OVERHEID!! OPEN JE OGEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |