quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:47 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die wedstrijden niet afmaken.!
Dat dusquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:47 schreef Siniti het volgende:
Wat een mietjes zijn jullie
"OH NOES WE VERLIEZEN KOM WE GAAN BIER ZUIPEN"
Boeien. Dan speel je de wedstrijd nog wel uitquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:49 schreef Trannellius het volgende:
Kom, laat ik het uitleggen voor jullie:
4 teams. 2 teams met 1 punt uit 2 wedstrijden, 2 teams met 4 punten. Hun en wij hadden 4 punten. Het maakt dus niet uit of je met 2 of 30 punten verschil wint
Precies. Ze waren beter dan wij, we wilden dat best toegeven, als ze het hadden geeist had ik ze willen toewuiven met palmbladeren. Maar wat ben je vaag bezig als je met 8-1 voorsprong per sé door wilt spelenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:49 schreef du_ke het volgende:
Groot gelijk hebben jullie. Het blijft een spelletje toch?
Misschien spelen hun ook wel voor hun plezier.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Precies. Ze waren beter dan wij, we wilden dat best toegeven, als ze het hadden geeist had ik ze willen toewuiven met palmbladeren. Maar wat ben je vaag bezig als je met 8-1 voorsprong per sé door wilt spelen
vsquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:46 schreef Trannellius het volgende:
dus stonden ze in de 60e minuut met 8-1 voor.
Als je plezier afhangt van of 8-1 of 30-1 van een team wat vele malen lager speelt te winnen, moet je heel misschien een andere bron van plezier in je leven vinden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Misschien spelen hun ook wel voor hun plezier.
Ik ben gestopt in de E-tjes, en nu na 14 jaar ofzo speel ik weer.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
6de klasse is overigens wel héél triest, kan je niet voetballen ofzo?
Plezier kan misschien ook afhangen van hoelang men speelt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:53 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als je plezier afhangt van of 8-1 of 30-1 van een team wat vele malen lager speelt te winnen, moet je heel misschien een andere bron van plezier in je leven vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |