quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:21 schreef zovty het volgende:
TS moet met z'n moeder mee om boodschappen te doen.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:22 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ach, ik doe eens iets terug, misschien ook een tip voor jou, of krijg je daar niet elke week bezoek in dat pleeggezin van je?
Nee ik werk niet en ik doe aardig tegen mensen als ze voldoen aan wat ik eis, wil je dat weten danquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]! Jij bent zeker ook zo'n type die werkt en aardig doet tegen mensen? Faalhond.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:22 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ach, ik doe eens iets terug, misschien ook een tip voor jou
lol wutquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:27 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Nee ik werk niet en ik doe aardig tegen mensen als ze voldoen aan wat ik eis, wil je dat weten dan
zet ik dat hier ook wel neer. Maarja, ik wil gewoopn het gezeik: ja ik heb jou en huppelepup daar al heen gebracht en vorige week bla bla zo blijf ik aan het rijden' kunnen tegengaan. Dan zeg ik gewoon: ja maar ikheb boodschappen gedaan met jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:31 schreef Hetiszover het volgende:
Komt een duitser bij de Aldi, zegt ie zo van, doe maar een pakje kauwgom, want we kunnen geen kinderen krijgen![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:37 schreef Acinonyx het volgende:
Komt zo'n Duitser bij een fietsweg, fiets weg
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:20 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Pas mijn moeder geholpen met boodschappen omdat zij zo vriendelijk was mij en een paar vrienden ergens heen te brengen. Eerst naar de jumbo geweest voor 'normale' boodschappen, een fijne winkel, altijd genoeg kassa's, verse producten en een gezellige sfeer.
Toen, gingen we naar de aldi (alleen voor het nodige daar, die curry (komt blijkbaar daar vandaan) golden power, chili saus en die wafels. Eenmaal daar voelde het alsof ik werd geraakt door een kanonskogel uit het kanon der KLB-inspiratie;
Smerige lucht hangt daar, vies, warm heet en broeierig Personeel is uberstom, als je iets vraagt, dan zeggen ze; nee, ja weet ik niet, ja sorry. Mannelijk personeel daar loopt in van die lange witte nazi-doctor jassen rond. De producten, blijkbaar zijn sommige potten pindakaas daar gewoon open gedraaid en zie je dat er met vingers iets uit is gehaald ( :R ) ook legere frisdrankflessen en ander soort aangesproken spul. Er zijn daar maar drie kassa's, een dikke rij tot om de hoek aan de andere kant van de winkel, en toch gaat er maar ééntje open. Nogmaals, het asociale personeel. Er is daar een vriesschap in het midden, waar je zegmaar omheen kunt lopen, allebei de gangen waren geblokkeerd door vmbo-ers met een minimumloon die zo een pelletwagen met (bedorven) voedsel bij zich hadden, dus pech als je er langs moest. Daar waren manusjes van alles bezig iets te maken (iets in het plafond met een lamp ofzo), en een zo een 45-jarige buitenlander was dat 16 jarige buitenlandse (afghanistan, ik ken der, eigenlijk best geefbaar, of doenbaar) te versieren, echt vies, moest hij iets hebben, bukte die en pakte hij iets uit zijn gereedsschapskist, en zat aan der kont. ( )
Locatie, daar waar vroeger (een jaar of twee-drie) een aldi stond, werd totaal gesloopt, en er kwamen (toch wel mooie) appartementen te staan, maar die duitsers gingen weer zeveren, dus onder in die flats/appartementen, staat nu dus die pauper-alldi. Een heel mooie plek om te wonen, penthouses enzulks, aan een rivier, zit er een winkel onder waar als je naar binnen komt je het gevoel hebt dat je in een bunker zit.
Wat een kut winkel.
Wat een kutkickquote:
Is het niet zo? Anders snap ik hem niet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:31 schreef Hetiszover het volgende:
Komt een duitser bij de Aldi, zegt ie zo van, doe maar een pakje kauwgom, want we kunnen willen geen kinderen krijgen![]()
![]()
.
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:20 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Pas mijn moeder geholpen met boodschappen omdat zij zo vriendelijk was mij en een paar vrienden ergens heen te brengen. Eerst naar de jumbo geweest voor 'normale' boodschappen, een fijne winkel, altijd genoeg kassa's, verse producten en een gezellige sfeer.
Toen, gingen we naar de aldi (alleen voor het nodige daar, die curry (komt blijkbaar daar vandaan) golden power, chili saus en die wafels. Eenmaal daar voelde het alsof ik werd geraakt door een kanonskogel uit het kanon der KLB-inspiratie;
Smerige lucht hangt daar, vies, warm heet en broeierig Personeel is uberstom, als je iets vraagt, dan zeggen ze; nee, ja weet ik niet, ja sorry. Mannelijk personeel daar loopt in van die lange witte nazi-doctor jassen rond. De producten, blijkbaar zijn sommige potten pindakaas daar gewoon open gedraaid en zie je dat er met vingers iets uit is gehaald ( :R ) ook legere frisdrankflessen en ander soort aangesproken spul. Er zijn daar maar drie kassa's, een dikke rij tot om de hoek aan de andere kant van de winkel, en toch gaat er maar ééntje open. Nogmaals, het asociale personeel. Er is daar een vriesschap in het midden, waar je zegmaar omheen kunt lopen, allebei de gangen waren geblokkeerd door vmbo-ers met een minimumloon die zo een pelletwagen met (bedorven) voedsel bij zich hadden, dus pech als je er langs moest. Daar waren manusjes van alles bezig iets te maken (iets in het plafond met een lamp ofzo), en een zo een 45-jarige buitenlander was dat 16 jarige buitenlandse (afghanistan, ik ken der, eigenlijk best geefbaar, of doenbaar) te versieren, echt vies, moest hij iets hebben, bukte die en pakte hij iets uit zijn gereedsschapskist, en zat aan der kont. ( )
Locatie, daar waar vroeger (een jaar of twee-drie) een aldi stond, werd totaal gesloopt, en er kwamen (toch wel mooie) appartementen te staan, maar die duitsers gingen weer zeveren, dus onder in die flats/appartementen, staat nu dus die pauper-alldi. Een heel mooie plek om te wonen, penthouses enzulks, aan een rivier, zit er een winkel onder waar als je naar binnen komt je het gevoel hebt dat je in een bunker zit.
Wat een kut winkel.
Nou, hierzo niet in iedergeval. En die in mijn vorige woonplaats ook niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef Snowcold het volgende:
Ik weet niet in welke Aldi jij bent geweest, maar de Aldi's die ik tot nu toe heb bezocht (3 ofzo) waren top. Goeie, snelle kassaservice, best te vreten producten en nette winkels!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |