ja, het is hier iedere avond koopavond. wat dom van me.quote:
'ik zo en zo iets'quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:41 schreef dopy14 het volgende:
ik zo en zo iets tegen gelovigen. in mijn ervaring zijn ze bijna altijd naief en dom.
Ja, hij bedoelt dat hij zoiets en nog zoiets tegen hen heeft.quote:
nu tevreden. zeikwijf. je lijkt mijn nederlands lerares wel. alleen is die blond en ze heeft 75DDquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:41 schreef dopy14 het volgende:
ik heb zo en zo iets tegen gelovigen. in mijn ervaring zijn ze bijna altijd naief en dom.
ik durf te wedden dat er op zondag meer klanten zouden komen dan op bijv. een dinsdag ofzo.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:50 schreef 3keernix het volgende:
Ik moet morgen gewoon werken anders
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:19 schreef dopy14 het volgende:
waarom zijn in godsnaam winkels op zondag dicht. (tenzij je in het toeristische amsterdam woont.)
ik heb het de hele week druk en als ik dan ff tijd over heb ben ik of moe of ik wil gewoon tijd doorbrengen met mijn vriendin. ik heb ook nog hobby's weet je.
En dan is er een dag per week een keer een rustige dag. zijn alle winkels gesloten. ik loop nu al 2 weken uit te stellen om naar de kapper te gaan. nog ff en ik zie er zo uit.[ afbeelding ]
tot overmaat van ramp is me fiets vanmorgen ook nog eens kapot gegaan. kan er nog wel mee fietsen maar het voorspatbord zit los. ik heb geen bel meer nodig want dat ding maakt zovee herrie.
en kom niet met gezeik over god.
ik dank u vriendelijk voor het lezen van mijn zeer lange klacht.
ik heb nog bij jezus in de klas gezeten. ik was toen echt een baas.quote:
quote:
wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:03 schreef dopy14 het volgende:
[..]
ik heb nog bij jezus in de klas gezeten. ik was toen echt een baas.
mattheusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |