Yep, eerste keer. Dus nog niks dat ik misquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Is het de eerste keer dat je in The Big Apple bent? Ik ben al te lang niet geweest... mis wel Gray Papaya Hot Dogs en Cream Soda....
Je moet em fluffy noemen dat vind ie veel leukerquote:
In New York ben je nooit alleen.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:26 schreef wyccie het volgende:
Dyon, ben je nu helemaal alleen in New York?
yepquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:26 schreef wyccie het volgende:
Dyon, ben je nu helemaal alleen in New York?
Dat is waar, maar je weet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
In New York ben je nooit alleen.....
Al eens vaker alleen op reis/vakantie geweest?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:27 schreef dyonvbaal het volgende:
yep
Nou das wel grappig. Een stadgenoot/bekende/vriend hoe je het wil noemen is dus met een vriend van hem ook naar de VS gegaan en die sluiten hun vakantie af hier in NY. Nou liep ik vanochtend dus richting het Madison Square Garden en toen liep ik ze in een stad met 8miljoen inwoners dus gewoon tegen het lijf. Erg grappigquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In New York ben je nooit alleen.....
Je kan inderdaad op je verjaardagsfeestje met honderd vrienden je ook alleen voelen.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je weet wat ik bedoel.![]()
Nein nog nooit. En ik neem me voor om dat ook niet zo gauw meer te doen. Niet dat ik het niet kan, dat bewijs ik mezelf nou wel. Maar tis gezelliger met anderenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al eens vaker alleen op reis/vakantie geweest?
vrienden? wat zijn dat? Ik heb me verjaardag 2 dagen voor me vakantie gevierd met 3 personen. 2 Vrienden (meer heb ik er niet) en de vriendin van 1 van die 2 (nou ja das dan ook een vriendin natuurlijk... maar je snapt het wel)quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan inderdaad op je verjaardagsfeestje met honderd vrienden je ook alleen voelen.....
Het is inderdaad niet zo leuk in je eentje in een vreemde stad in een vreemd landquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nein nog nooit. En ik neem me voor om dat ook niet zo gauw meer te doen. Niet dat ik het niet kan, dat bewijs ik mezelf nou wel. Maar tis gezelliger met anderen
(de reis was dus ook min of meer om aan mezelf te bewijzen dat ik het alleen kon...)
Watje, ik loop ook de hele dag door de stad, met een rugzak op me rug, geen drinken en eten ook niet omdat ik niet aan ht tijdsschema kan wennen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:36 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Nouja, echt ben ik er niet. Ben zo zwaar kapot na gisteren. 7 uur op je benen staan zonder drinken, eten of een wc en dan ook nog meespringen en zingen doet je geen goed
Het kan heel leuk zijn volgens mij. Vooral als je erg sociaal ingesteld bent... en laat ik dat nou net niet zijn...quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet zo leuk in je eentje in een vreemde stad in een vreemd land
Ik ben best een sociaal persoon maar toch miste ik vaak dat ik gewoon met iemand over mijn belevenissen kon kletsen aan het einde van de dag of met iemand hard om iets kon lachen wat je net op straat zag....quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het kan heel leuk zijn volgens mij. Vooral als je erg sociaal ingesteld bent... en laat ik dat nou net niet zijn...
Dat doe ik hier...quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben best een sociaal persoon maar toch miste ik vaak dat ik gewoon met iemand over mijn belevenissen kon kletsen aan het einde van de dag of met iemand hard om iets kon lachen wat je net op straat zag....
Maar je gaat toch ook vooral naar New York voor de stad zelf, de gebouwen, de architectuur, de sfeer van zo'n metropool, gewoon om te voelen hoe het is? Ik zou me daar prima kunnen vermaken in mijn eentje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Het kan heel leuk zijn volgens mij. Vooral als je erg sociaal ingesteld bent... en laat ik dat nou net niet zijn...
Ik heb me ook wel vermaakt in New York, Londen, Los Angeles enz. maar wat ik net al zei dat je gewoon iemand mist met wie je kan lachen op sommige momenten is soms killing....quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je gaat toch ook vooral naar New York voor de stad zelf, de gebouwen, de architectuur, de sfeer van zo'n metropool, gewoon om te voelen hoe het is? Ik zou me daar prima kunnen vermaken in mijn eentje.
Als het om het sociaal zijn gaat, kun je beter gaan backpacken door Thailand en Australië.
Ik vermaak me ook. Op elke straat hoek sta ik weer versteld van alle gebouwen, alle mensen die er rond lopen, het feit dat er volgroeide bomen op daken staan. Echt alles is mooi om te zien. Maar ik spreek niemand aan. Ik vind het zelfs moeilijk om in een eetgelegenheid iemand aan te sprekenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je gaat toch ook vooral naar New York voor de stad zelf, de gebouwen, de architectuur, de sfeer van zo'n metropool, gewoon om te voelen hoe het is? Ik zou me daar prima kunnen vermaken in mijn eentje.
Als het om het sociaal zijn gaat, kun je beter gaan backpacken door Thailand en Australië.
Dat kan ik me voorstellen. Ergens om lachen in je eentje vind ik zelf ook altijd zo gek.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb me ook wel vermaakt in New York, Londen, Los Angeles enz. maar wat ik net al zei dat je gewoon iemand mist met wie je kan lachen op sommige momenten is soms killing....
Ik heb dat ook, hoor. Vind het niks om zomaar met wildvreemden om te gaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vermaak me ook. Op elke straat hoek sta ik weer versteld van alle gebouwen, alle mensen die er rond lopen, het feit dat er volgroeide bomen op daken staan. Echt alles is mooi om te zien. Maar ik spreek niemand aan. Ik vind het zelfs moeilijk om in een eetgelegenheid iemand aan te spreken(omdat ik alleen ben)
Dat back-packen is dus helemaal niks voor mij
Ik maak best makkelijk een praatje maar met mijn maats heb ik dezelfde humor dat mis ik dan wel veel....quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ergens om lachen in je eentje vind ik zelf ook altijd zo gek.
Maar jij hebt dus ook best veel alleen gereisd. Heb je dan nooit iemand aangesproken in het hotel of de hostel waar je verbleef?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |