But offcourse....NOT! Das iets wat ik vaker doe. in meervoud spreken terwijl ik alleen ben.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Wait a minute....hold it, hold it, hoooooold it.....
We? zei je nou We Dyon? Zit Tombolafan bij je?
Ah een schizofreen is nooit alleen zou je motto kunnen zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
But offcourse....NOT! Das iets wat ik vaker doe. in meervoud spreken terwijl ik alleen ben.
But offcourse...NOT. ik heb geen gesprekken met me zelf, ik vind ik alleen niet leuk. dus zeg ik wequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah een schizofreen is nooit alleen zou je motto kunnen zijn?
Ach als ik gezopen heb dan is mijn motto dikke pret met La Tourette....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
But offcourse...NOT. ik heb geen gesprekken met me zelf, ik vind ik alleen niet leuk. dus zeg ik we
Misschien het mijne ook wel als ik gedronken heb. Ik drink alleen nooitquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach als ik gezopen heb dan is mijn motto dikke pret met La Tourette....
Ik wel minder de laatste tijd, maar wel regelmatig.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien het mijne ook wel als ik gedronken heb. Ik drink alleen nooit
Ieder zijn hobby. (niks mis mee by the way)quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wel minder de laatste tijd, maar wel regelmatig.....
Mijn hobby is niet drinken maar gezelligheid. En als het gezellig is dan smaken de pilsjes ook beter.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ieder zijn hobby. (niks mis mee by the way)
Vind je? Ik vind ze altijd even vies/bitter smakenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn hobby is niet drinken maar gezelligheid. En als het gezellig is dan smaken de pilsjes ook beter.
Dat is een kwestie van smaak.... Ik ben geen fan van rode wijn.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind ze altijd even vies/bitter smaken.
Dat vind ik dus het jammere. Bij mij smaakt het allemaal dus vies. Enige wat ik aan alcohol lekker vind zijn die "vrouwen"drankjes. die überzoete mixdrankjes...quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak.... Ik ben geen fan van rode wijn.....
Passoa en Malibu?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik dus het jammere. Bij mij smaakt het allemaal dus vies. Enige wat ik aan alcohol lekker vind zijn die "vrouwen"drankjes. die überzoete mixdrankjes...
Inderdaad, van dat soort drankjes.. Pasoa, Pisang, Safari...quote:
Wel eens een mojito op?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Inderdaad, van dat soort drankjes.. Pasoa, Pisang, Safari...
Maar ik heb ook wel es White russians gedronken wat best goed te doen is. (Alleen vind ik de khalua niet zo lekker)
Nein, is dat lekker? waar smaakt het naar?quote:
Heel lekker! Mint.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nein, is dat lekker? waar smaakt het naar?
Misschien maar eens proberenquote:
Het is vandaag rustig in de andere topics waar ik meestal zit. Dus kan ik hier sneller reageren.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien maar eens proberen. By the way, heb je in de gaten dat we nog meer zitten te slowchatten dan ik met tombo normaal doe? (jij reageert ook sneller dat zij doet by the way..)
Ahaquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is vandaag rustig in de andere topics waar ik meestal zit. Dus kan ik hier sneller reageren.....
Het is bij jou ook de herdenking van 9-11 denk ik.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Aha![]()
Tis overal rustig volgens mij, ook hier...
Klopt, maar die is een beetje weggeregend. en die was vooral vanochtend. Begon om 8uur vanochtend...quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is bij jou ook de herdenking van 9-11 denk ik.....
Wel apart dat het nu samenvalt met de 400ste verjaardag van de The Cityquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klopt, maar die is een beetje weggeregend. en die was vooral vanochtend. Begon om 8uur vanochtend...
Hadden ze die een week eerder of later moeten houden dan? (holland on the hudson? )quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel apart dat het nu samenvalt met de 400ste verjaardag van de The City
Dat zeg ik niet... het is gewoon apart dat een feestje en een herdenking zo dicht bijelkaar liggen......quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hadden ze die een week eerder of later moeten houden dan? (holland on the hudson? )
(by the way, wel lekker poffertjes gegeten vandeweek)
heb je wel gelijk in hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet... het is gewoon apart dat een feestje en een herdenking zo dicht bijelkaar liggen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |