Ik wist niet eens dat ie eikel ook voor die baan was gegaan...daar kwam ik dus gistermiddag pas achter.....quote:Op zondag 6 september 2009 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ach, als het echt een goede vriend is dan gunt hij het jou ook toch... zij maken die keuze, jij niet...
dat zat ik net ook te denken; lekker aardig...quote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
nou he, als je al eikel tegen em zegt, dan is het ook niet erg als de vriendschap nou over is
Dat oliebolletje heeft een baan.... ik ben in juni ontslagen.... En dan is oliebolletje boos dat ik nu naar ronde 2 mag voor een baan waar hij ook naar gesolliciteerd heeft..... dan ben je een eikel in mijn optiek ja en die vriendschap stelt dan in mijn ogen niks voor.quote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
nou he, als je al eikel tegen em zegt, dan is het ook niet erg als de vriendschap nou over is
great minds think alikequote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat zat ik net ook te denken; lekker aardig...
In REO zeggen we dan 2 gekken 1 brein....quote:
Daar zit je niet!quote:Op zondag 6 september 2009 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In REO zeggen we dan 2 gekken 1 brein....
Ik woon in het gebied Rotterdam En Omstreken.....quote:
ow ja...quote:Op zondag 6 september 2009 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik woon in het gebied Rotterdam En Omstreken.....
en okee, dat is wel een beetje arrogant... dus waarom niet:quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow ja...![]()
toch vind ik het onaardig om te zeggen...
Dat je al een afkorting voor je regio hebt is al erg genoeg... Gelukkig wonen wij buiten "REO" dus geld bij ons wel: Great minds think a likequote:Op zondag 6 september 2009 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In REO zeggen we dan 2 gekken 1 brein....
Ach ach wat ben je toch snel op de kast te krijgen...... Dat is niks voor een great mind.....wel iets voor een gek.quote:Op zondag 6 september 2009 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat je al een afkorting voor je regio hebt is al erg genoeg... Gelukkig wonen wij buiten "REO" dus geld bij ons wel: Great minds think a like
Ligt dat niet heel dicht tegen elkaar aan? Geniaal zijn en gestoord zijn?quote:Op zondag 6 september 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ach wat ben je toch snel op de kast te krijgen...... Dat is niks voor een great mind.....wel iets voor een gek.
Tussen sociopathie en psychopathie ook zei mijn laatste psychiater voordat ik hem voor het avondmaal uitnodigde.....quote:Op zondag 6 september 2009 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ligt dat niet heel dicht tegen elkaar aan? Geniaal zijn en gestoord zijn?
je hebt helemaal gelijk!quote:Op zondag 6 september 2009 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ligt dat niet heel dicht tegen elkaar aan? Geniaal zijn en gestoord zijn?
En heb je lekker gegeten?quote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tussen sociopathie en psychopathie ook zei mijn laatste psychiater voordat ik hem voor het avondmaal uitnodigde.....
Dank je, ik hou ook van jou...quote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk!
(gekken moet je nooit tegenspreken...)
niks hoor... zit je maar te plagen...quote:
ja ja...quote:Op zondag 6 september 2009 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niks hoor... zit je maar te plagen...
*burpquote:
En vond hij het ook lekker, of heeft ie niks geproefd?quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk!