daar had jij anders geen last van...quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:23 schreef Patch het volgende:
oeh met zo'n topic-titel raakt ie helemaal van slag....
wordt t toch nog leuk de 19e...quote:
Kom je naast mij zitten?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wordt t toch nog leuk de 19e...
quote:
quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben weg. op naar Friesland!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Patch komt dus alleen gekleed in Pattexhoedje.....
Pattex Patch and his magic hat!quote:
Alles gaat zijn gangetje hiero.quote:Op zondag 6 september 2009 13:20 schreef Oscar-Wilde het volgende:
I'm doing great, living it up. en jij? ik zie je vaak op Fok.
Geld geld geld (+/- $400,-) En verder niks 2 leesboeken voor in het vliegtuig. En ja sorry, ik kan 's avonds echt niet. Ik kan die verjaardag niet laten schieten al helemaal niet nadat hij me gister iets belangrijks toevertrouwd heeft. (by the way, ik had je er al voor gewaarschuwdquote:Op zondag 6 september 2009 17:41 schreef tombolafan het volgende:
Leuke cadeau's gekregen? en stom dat je de 19e alleen 's middags kan...
quote:Op zondag 6 september 2009 18:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geld geld geld (+/- $400,-) En verder niks 2 leesboeken voor in het vliegtuig. En ja sorry, ik kan 's avonds echt niet. Ik kan die verjaardag niet laten schieten al helemaal niet nadat hij me gister iets belangrijks toevertrouwd heeft. (by the way, ik had je er al voor gewaarschuwd)
Maar als je het leuk vind, wil ik daarna best nog een keer met je afspreken en dan wel de hele dag blijven hoor
Je bent nu al leuk genoeg om mee af te spreken. Waarom denkt iedereen toch gelijk aan relatie-materiaal bij afspreken. Al ben je zo lelijk als frankenstein, je bent grappig/leuk. Waarom zou ik dan niet met je af willen spreken?quote:Op zondag 6 september 2009 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik weet dat je het al gezegd had... maar wacht eerst maar eens af of je me wel leuk genoeg vindt om nog een keer mee af te spreken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |