Omdat je anders geen rijbewijs krijgt?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:15 schreef AyrtonSenna het volgende:
Waarom denkt de jeugd dat ze auto kunnen rijden omdat ze net een rijbewijs hebben?
Of je hebt gewoon heel veel geluk gehad om nog nooit een boete te krijgenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ook pas sinds anderhalf jaar mijn rijbewijs maar ik heb nog nooit een boete gehad dus ik kan goed rijden
Denk het wel eigenlijkquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon heel veel geluk gehad om nog nooit een boete te krijgen
Klopt van die 30 jarige zakenyuppen in een BMW 3 serie hebben er ook een handje van om gas te geven bij zebrapaden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:20 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me af of dit iets is voor specifiek jonge rijders. Niet stoppen of op het laatste moment stoppen voor zebrapaden is naar mijn ervaring niet voorbehouden aan jonge bestuurders.
En die informatie ontleed je aan het feit dat ik over zebrapaden loop?quote:
Niet alleen bij zebrapaden,....als je aan het inhalen bent op de snelweg en je ziet met grote snelheid een auto naderen 9 van de 10 keer een BMW of een Mercedesquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:38 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Klopt van die 30 jarige zakenyuppen in een BMW 3 serie hebben er ook een handje van om gas te geven bij zebrapaden.
Volkswagen Golf II / III?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:15 schreef AyrtonSenna het volgende:
Waarom denkt de jeugd dat ze auto kunnen rijden omdat ze net een rijbewijs hebben? Ben weer bijna van mn sokken gereden door zo'n zwalkende puber die bij het zebrapad gas gaf toen hij me zag en die de autoradio keihard op stampherrie had staan zodat hij voor z'n 30ste stokdoof is.
Klacht: jonge autorijders die onverantwoord rijden.
Idd, ik heb beide al een paar keer bijna in m'n zijkant gehad. En eentje voor me die de hellingproef niet beheerste en bijna haar trekhaak in mijn voorbumper boorde.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:42 schreef Triptamine het volgende:
De slechtste bestuurders zijn toch wel de vrouwelijke giebelmutsen of de golfsjonnies met bijbehorende hardcore en petjes
Ik snap mensen die dat niet kunnen niet. Je laat de koppeling opkomen tot je hem een beetje weg voelt trekken en je laat de rem los. Je iq moet lager zijn dan je schoenmaat wil je dat verkeerd doen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, ik heb beide al een paar keer bijna in m'n zijkant gehad. En eentje voor me die de hellingproef niet beheerste en bijna haar trekhaak in mijn voorbumper boorde.
WRC pookhoes, raamband, stuurhoes, stoelhoes, gordelhoes...quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:47 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Volkswagen Golf II / III?
Petje?
Halfords tuning?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:51 schreef Triptamine het volgende:
Minstens zo vervelend zijn mensen die niet snappen hoe een knipperlicht werkt, en hem daarom maar niet gebruiken
En dan de enorme, oversized, grote, lelijke bodykit, die in een andere kleur is. Want het spuitwerk konden ze niet meer betalenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:56 schreef RIGGER het volgende:
[..]
WRC pookhoes, raamband, stuurhoes, stoelhoes, gordelhoes...![]()
![]()
![]()
![]()
Idd. Nouja ze gebruikte de handrem maar liet het gas ook los toen ze de rem eraf haalde oid. Het was uit een parkeergarage.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik snap mensen die dat niet kunnen niet. Je laat de koppeling opkomen tot je hem een beetje weg voelt trekken en je laat de rem los. Je iq moet lager zijn dan je schoenmaat wil je dat verkeerd doen.
Minstens zo vervelend zijn mensen die niet snappen hoe een knipperlicht werkt, en hem daarom maar niet gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |