Ik vind het apparaat hier in de kast, en herinner me nog hoeveel we er vroeger mee speelden, mijn zus en ik. Waar vriendjes al Nintendo's hadden moesten wij het hiermee doen. Spelletje die nooit eindigen, bliepjes en melodietjes die je ouders hardstikke gek maken, en slecht 1 knop op je controller, terwijl je toch altijd het gevoel had dat het wél uitmaakte hoe hard je erop ramde.
Het is nu een jaar of 15 geleden dat ik er voor het laatste mee speelde, want toen kreeg ik mijn eerste PC, met veel mooiere graphics, geluid en games.. een 286!
Verwacht dus geen grafische wonderen maar wel veel plezier. De games zijn simpel en verslavend en werken nog steeds op moderne (ook LCD) tv's.
Ik hoef er geen wereldbedrag voor (ben geen verzamelaar ofzo), dus doe een leuk bod en hij is van jou. Omdat een vraagprijs echter verplicht is zeg ik 50 euro inclusief alles.
De Atari komt inclusief de originele stroomadapter en Coax kabel. Hij is nooit stuk geweest en nooit iets aan vervangen. Ik heb er 1 controller bij, maar een 2e vinden is niet heel lastig, ze worden nog best veel verkocht. Hij is nog steeds 100% goed, zij het wel met wat krasjes hier en daar (hij is al 25+ jaar, wat wil je) en zonder de originele doos helaas.
De lijst met originele titels die ik erbij heb voor je:
Dig Dug
MS. Pacman
Phoenix
Air Patrol
Pole Position
Mouse Trap
Q-Bert
Defender
Paris Attack
Desert Falcon
Moon Patrol