quote:Op zondag 6 september 2009 09:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het zou me niets verbazen als hij nu z'n laatste veroveringen van vannacht de deur aan het uitwerken is en dat hij daarom geen tijd heeft om te posten
Om hem nou meteen een zacht gekookt ei te noemen...quote:Op zondag 6 september 2009 11:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk dat hij/zij eerst nog ontbijt wil (met een zcht gekookt eitje)
He? Wat?quote:Op zondag 6 september 2009 11:33 schreef Ploertendoder het volgende:
Wacht even hoorIs dat allemaal tegen mij?
Heerlijk, die sarcasmequote:
Nou... ik zat eerst de hele tijd in KLB, maar ik vind het daar niet meer zo leukquote:Op zondag 6 september 2009 11:39 schreef TradeMarkie het volgende:
hoe ben jij hier trouwens terecht gekomen?
Ik ben blij dat je het naar je zin heb gehadquote:Op zondag 6 september 2009 12:07 schreef MaJo het volgende:
Meuning
gister zo'n toffe dag gehadgefilmd op het huwelijk van de beste vriendin van mijn zus
ze zijn echt het liefste stel dat ik ken
en supertof, we hebben 's nachts staan dansen op rage against the machine en Nirvana![]()
ik was de bob en ik ben daar achteraf wel blij mee, moet namelijk zo werken en heb dus geen katermaar ben wel gaar
Leukquote:Op zondag 6 september 2009 12:07 schreef MaJo het volgende:
Meuning
gister zo'n toffe dag gehadgefilmd op het huwelijk van de beste vriendin van mijn zus
ze zijn echt het liefste stel dat ik ken
en supertof, we hebben 's nachts staan dansen op rage against the machine en Nirvana![]()
ik was de bob en ik ben daar achteraf wel blij mee, moet namelijk zo werken en heb dus geen katermaar ben wel gaar
Preciesquote:Op zondag 6 september 2009 12:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
LeukHuwelijken zijn mooi, vooral als het dus ook nog met een mooi feestje gaat en niet alleen maar suf zitten en handjes geven aan het bruidspaar
Klinkt als een vette bruiloft inderdaadquote:Op zondag 6 september 2009 12:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Preciesen zo'n stel is het dus helemaal niet
de bruid stond in haar mooie jurk gewoon te springen op killing in the name
stonden we met z'n allen MOTHERFUCKER te schreeuwen
![]()
Nice!!!quote:Op zondag 6 september 2009 12:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Preciesen zo'n stel is het dus helemaal niet
de bruid stond in haar mooie jurk gewoon te springen op killing in the name
stonden we met z'n allen MOTHERFUCKER te schreeuwen
![]()
The right course of actionquote:Op zondag 6 september 2009 12:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klinkt als een vette bruiloft inderdaad![]()
Ik was een paar weken geleden aanwezig bij echt een hele suffe bruiloft![]()
Dus toen heb ik het maar op een zuipen gezet
soms moet je, geen ontkomen aan.quote:Op zondag 6 september 2009 12:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klinkt als een vette bruiloft inderdaad![]()
Ik was een paar weken geleden aanwezig bij echt een hele suffe bruiloft![]()
Dus toen heb ik het maar op een zuipen gezet
Ik zal verder m'n mond houden, want straks leest er iemand meequote:
Om 14.00 uur een potje voetballen, dus ben me nu aan het aankleden en mn tas aan het inpakkenquote:Op zondag 6 september 2009 12:48 schreef Ploertendoder het volgende:
Zijn er nog individuen die nog boeiende dingen gaan doen vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |