quote:
Je probeert ons op het verkeerde been te zetten he?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben een beetje aan het opruimen, waaronder oud papier. Vind ik een kaart die dubbelklapt. Bijna direct in het oud papier gegooid, maar toch even kijken waarvoor het was. Het bleek een verjaardagskaart te zijn waar nog 50 euro aan vast was geplakt. Flinke opluchting dat ik nog even heb gekeken
Tuurlijk wel. Met 50 euro kan mijn nieuwe Corvette toch zeker weer voor 20 km brandstof krijgenquote:Op zondag 6 september 2009 00:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je probeert ons op het verkeerde been te zetten he?Doen alsof 50 euro je nog wat kan schelen.
quote:Op zondag 6 september 2009 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Met 50 euro kan mijn nieuwe Corvette toch zeker weer voor 20 km brandstof krijgen
quote:Op zondag 6 september 2009 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En die lieve Soempie doet ook genoeg dingen goed hoor! Ze is echt niet wat alles betreft onhandig, dus pest die arme meid niet zo
Welterustenquote:Op zondag 6 september 2009 08:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sweet, ik moet nog gaan slapenheb mn eerste fraternity party gehad, eerste illegale biertje,
Ik wou dat mij dat eens luktequote:Op zondag 6 september 2009 09:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Ik heb 10 uur geslapen, dus ik denk dat ik het wel ff nodig had
als ik nooit meer dan 7 uur zou slapen werd ik heel chagrijnigquote:Op zondag 6 september 2009 09:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik wou dat mij dat eens lukteIk kom nooit verder dan 7 uur
Daar hebben ze koffie voor uitgevondenquote:Op zondag 6 september 2009 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als ik nooit meer dan 7 uur zou slapen werd ik heel chagrijnig
dat helpt ook maar tot op zekere hoogtequote:Op zondag 6 september 2009 09:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar hebben ze koffie voor uitgevonden
Anders vergrijp je je toch aan een leuke meid? Daar word ik niet chagerijnig vanquote:Op zondag 6 september 2009 09:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat helpt ook maar tot op zekere hoogte
Maar die meid dan weer wel waarschijnlijkquote:Op zondag 6 september 2009 09:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Anders vergrijp je je toch aan een leuke meid? Daar word ik niet chagerijnig van
Lijkt me ook een zwaar bestaanquote:Op zondag 6 september 2009 09:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet bij PD, alle vrouwen vallen voor hem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |