Ik ben ook aan t kijkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:47 schreef Etcetera het volgende:
Bertje Vis op Ned 1 met Stoffe Jongens
Bij vlagen geniaal, soms iets te druk zonder iets te vertellenquote:
Ja ik ook welquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:58 schreef Etcetera het volgende:
Dat is zoMaar als hij een beetje goed op gang is kan ik er echt van genieten
is dat dat stukje vanquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:03 schreef Etcetera het volgende:
He lulWeet niet of het dezelfde show is, maar het stuk van 'ik wis ut nie meeerrrr' vind ik geweldig mooi
Die heb ik uit m'n hoofd gekendquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
is dat dat stukje van
'in mijn boekje staat dat we uit spelen'
'Ja in jouw boekje wel'
Nee echt dan wéééét je niet mééérrr
Dat is ook briljant ja
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heb ik uit m'n hoofd gekend![]()
'Hey trainer, ik sta hier helemaal alleen in Zwolle, helemaal alleen op het veld er is verder niemand dus ik denk kom ik bel'
Eigenlijk zou ik dat niet eens zo slecht vindenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Is er ook een mogelijkheid dat Bert Visscher elke nacht Serious Request bezoekt, net zoals Ruud Bernard dat vorig jaar deed in Breda?
Potverdikke....quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Is er ook een mogelijkheid dat Bert Visscher elke nacht Serious Request bezoekt, net zoals Ruud Bernard dat vorig jaar deed in Breda?
Die is ook goed ja, doet me trouwens denken aan 'elfstedentocht' van Herman Finkersquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:11 schreef Etcetera het volgende:
Jaaa![]()
En hij heeft ook nog het liedje 'Fout in de oorlog'
Het was in 43
In de klas van juffrouw Schier
Dirk met zn domme kop,
1+1=4
FOUT
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
ALS WE GAAN!!!
DAN GAAN WE MET Z'N ALLEEEEEEEEEN!!
Met Tjibbe Sjoerd en Wibbe, die zouden het wel rooienquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die is ook goed ja, doet me trouwens denken aan 'elfstedentocht' van Herman Finkers
DE KROEGEN OVERVAAALLLEEEENquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
ALS WE GAAN!!!
DAN GAAN WE MET Z'N ALLEEEEEEEEEN!!
MAAR DIE ZIJN GESLOTENquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
DE KROEGEN OVERVAAALLLEEEEN
HIER IN ONS MOOI BREDAAAAAAA
Dat is ook toevallig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met Tjibbe Sjoerd en Wibbe, die zouden het wel rooien
Zo heb je het over Friezen, zo heb je het over dooien
En in de oorlog werd hij ook verreden, 3 vroren dood, maar dat was niet erg, ging van de grote hoopquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met Tjibbe Sjoerd en Wibbe, die zouden het wel rooien
Zo heb je het over Friezen, zo heb je het over dooien
Rotterdam was samen met Tilburg, Eindhoven en Enschede in de race voor Het Glazen Huis, maar allevier verloren de strijd van Groningen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
MAAR DIE ZIJN GESLOTEN
DUS IEDEREEN MOET NAAR ROTTERDAAAAAAM!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |