Ontgroeningen mogen tegenwoordig niet meer in een mortuarium eindigen......quote:
ze leren je hoe te reanimeren, beginnende brandjes te blussen en het alarmnummer te bellen.quote:
Het vorige slachtoffer had slechts een allergische reactie, niet zo mekkerenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ontgroeningen mogen tegenwoordig niet meer in een mortuarium eindigen......
En al die slachtoffers waar we niet meer over mogen praten dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het vorige slachtoffer had slechts een allergische reactie, niet zo mekkeren
Een barrel is een wrak. Meestal in de zin van auto's.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Weet iemand hier trouwens wat je bedoelt als je iemand een barrel noemt?
Ik noemde iemand net zo omdat ze het hele weekend in de kroeg zit, maar ze kende het begrip niet.
bij ons kan een barrel ook een persoon zijnquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een barrel is een wrak. Meestal in de zin van auto's.....
Ah dat zullen dan wel de regionale verschillen zijn.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bij ons kan een barrel ook een persoon zijn
Een die je altijd en overal in de kroeg tegenkomt
kloon dus, hoi nem/timquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Zo newbie ben ik nietDit is mijn 2e account
Nee, je mag me Robin noemenquote:
Eerst was je Bassie of Adriaan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee, je mag me Robin noemen
Adriaan, want ik ben erg slimquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst was je Bassie of Adriaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Adriaan, want ik ben erg slim
Was Adriaan zo slim dan? Ik dacht dat ie acrobaat was.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Ook, maar hij legde Bassie wel vanalles uitquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was Adriaan zo slim dan? Ik dacht dat ie acrobaat was.....
En dat is?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
vadafone heeft trouwens ook een effectieve manier om mensen nieuw beltegoed te laten kopen
50 gratis smsjes bij elke opwaardering van ¤ 20 of meerquote:
Oh da's op zich wel aardigquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
50 gratis smsjes bij elke opwaardering van ¤ 20 of meer
ook, maar maar mn beltegoed was vandaag verlopen en toen spamde ze mijn telefoon net zo lang met sms'jes tot ik naar de Bruna ben gefietstquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
50 gratis smsjes bij elke opwaardering van ¤ 20 of meer
Dat is waar..... de slimste van de gebroeders van Toorquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ook, maar hij legde Bassie wel vanalles uit![]()
![]()
Ik weet niet hoe de verhoudingen in het echte leven liggen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ook, maar hij legde Bassie wel vanalles uit![]()
![]()
Toch kreeg hij een behoorlijke naheffing een paar jaar terug....quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de verhoudingen in het echte leven liggen.
Drie weken geleden volgde ik Praatjesmakers waar Ernst uit 'Ernst, Bobbie & De Rest' langskwam en onthulde dat hij in het echte leven niet de 'helpdesk' is zoals in 'Ernst en Bobbie'.
Oh ja, in het echte leven is Bas van Toor slim in het foppen van de fiscus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |