Morgen nog een ochtenddienst en daarna 6 nachten. Dinsdag al om 2100 beginnen.quote:Op zondag 6 september 2009 12:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He C4, klaar voor de nachtdienst (toch? )
Ja ik krijg dan ook meteen trouwkriebelsquote:Op zondag 6 september 2009 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nice!!!
Wij hebben eerder dit jaar ook zo'n bruiloft gehadHet begon zo suf dat ik dacht 'mèn, waar ben ik verzeild geraakt?' (was een vriend/kennis van mn vriend die trouwde), maar later begon het livebandje (
) wat toffere muziek te spelen en hebben de bruid en bruidegom inderdaad lekker staan springen en swingen
Op ACDC
Ik zag gisteren trouwens ook foto's van een klasgenootje dat getrouwd is, op 20 augustus, toen het dus supermooi warm weer wasen ze is 6 maand zwanger en ze zag er echt prachtig uit....
![]()
wil jij ook meteen met jetrouwen dan?
![]()
![]()
Niet echt een verrassing. Of wel?quote:
Hoe dat? Was de bruidegom er ook niet?quote:
we werden ook steeds met het stel vergeleken, dat we net zo zijn![]()
alleen was hij er niet bij dus ik miste hem vet erg
![]()
Hoi Yuriquote:
Leuk als je met ze vergeleken wordtquote:Op zondag 6 september 2009 13:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik krijg dan ook meteen trouwkriebels![]()
![]()
we werden ook steeds met het stel vergeleken, dat we net zo zijn![]()
alleen was hij er niet bij dus ik miste hem vet erg
![]()
Weet je? Ik vind burgerlijk wel een raar woord. Zo burgerlijk vind ik een boswandeling iet hoorquote:Op zondag 6 september 2009 12:55 schreef LadyBlack het volgende:
Wij gaan straks een van de burgerlijkste dingen doen die je kunt doenmet de hond wandelen in een heel mooi bos hier in de buurt, hopelijk vergezeld door vrienden die ook een hond hebben
Maar wel zin in
Ik schop nog steeds tegen bepaalde zaken en ik voel me er nog steeds prettig bij.quote:Op zondag 6 september 2009 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Is ook zoburgerlijk is ook niet echt iets, maar sommige dingen schopten wij als pubers op de middelbare school heel erg tegenaan, en nu doe ik ze zelf
Of alles ook echt gebeurt is wat men in KLB meldt betwijfel ikquote:Op zondag 6 september 2009 13:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik schop nog steeds tegen bepaalde zaken en ik voel me er nog steeds prettig bij.
Al maak ik het niet zo erg als bijna iedereen in KLB.
gohquote:Op zondag 6 september 2009 13:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Of alles ook echt gebeurt is wat men in KLB meldt betwijfel ik
Het is wel gebeurd, maar het verhaal is net iets intenser, net iets erger, net iets unieker etc.quote:Op zondag 6 september 2009 13:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Of alles ook echt gebeurt is wat men in KLB meldt betwijfel ik
Kloptquote:Op zondag 6 september 2009 13:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is wel gebeurd, maar het verhaal is net iets intenser, net iets erger, net iets unieker etc.
Ik ben bezig allerlei onderzoeken te lezen naar heuristieken en daarna moet ik nog een paper schrijven.quote:Op zondag 6 september 2009 12:48 schreef Ploertendoder het volgende:
Zijn er nog individuen die nog boeiende dingen gaan doen vandaag?
Niet veel boeiendsquote:
Hm, dat moet ik ook nog steeds een keer doen. Rotklusje vind ik dat.quote:Op zondag 6 september 2009 14:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet veel boeiendsIk ben momenteel bezig om alle bestanden op mijn PC even te reorganiseren.. foto's films en programma's en dergelijke
is zo'n ding nou niet erg duur?quote:Op zondag 6 september 2009 14:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb gisteren een Logitech alles in een afstandsbediening gekocht. Net in zitten stellen. Werkt briljant.![]()
Van 6 naar 1 afstandsbediening
Ik ben momenteel bezig om al mijn muziek te verplaatsen naar een andere schijfquote:Op zondag 6 september 2009 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, dat moet ik ook nog steeds een keer doen. Rotklusje vind ik dat.
Eigenlijk nog steeds wel.quote:Op zondag 6 september 2009 14:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
is zo'n ding nou niet erg duur?
je hebt ze al vanaf een eurotje of 50 tot veel.quote:Op zondag 6 september 2009 14:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk nog steeds wel.
Voor die Logitech afstandsbediening moet je er 200 euro voor over hebben.
quote:Op zondag 6 september 2009 14:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk nog steeds wel.
Voor die Logitech afstandsbediening moet je er 200 euro voor over hebben.
nope, donderdag pas. hoe wist je van de rode bekers?quote:
iedereen weet van de rode bekers tochquote:Op zondag 6 september 2009 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nope, donderdag pas. hoe wist je van de rode bekers?
had het alarm al gezetquote:Op zondag 6 september 2009 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tweede reminder: vanavond 1 tegen 100
waar zit je ergens? heb de vorige afleveringen niet gezienquote:Op zondag 6 september 2009 20:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:! Volgens tvgids.nl begint het al om 20:20!
quote:Op zondag 6 september 2009 20:35 schreef TradeMarkie het volgende:
2-4 winst, we zijn een ronde verder in de beker, de 0-1 kwam van mijn hoofd, het was weer een goeie middag
Inderdaad ideaal... al gebruiken wij er nog steeds nog wel 1 of 2 bij somsquote:Op zondag 6 september 2009 14:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb gisteren een Logitech alles in een afstandsbediening gekocht. Net in zitten stellen. Werkt briljant.![]()
Van 6 naar 1 afstandsbediening
Helemaal links, ik geloof op de vierde rij van onderen. Even tellen...quote:Op zondag 6 september 2009 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar zit je ergens? heb de vorige afleveringen niet gezien
Hebben jullie de 'mazelen in ieder geval niet' ook gehoord?quote:Op zondag 6 september 2009 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Malaria, tuurlijk
Ach, ze mogen trots zijn dat ze zo ver zijn gekomen en kunnen met opgeheven hoofd naar huisquote:Op zondag 6 september 2009 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond
Jammer van het Nederlands damesteam.....
jaquote:Op zondag 6 september 2009 20:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hebben jullie de 'mazelen in ieder geval niet' ook gehoord?
quote:Op zondag 6 september 2009 20:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hebben jullie de 'mazelen in ieder geval niet' ook gehoord?
Zekers maar ze hadden in 1 deelname wel net zo succesvol kunnen zijn als de mannen.quote:Op zondag 6 september 2009 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach, ze mogen trots zijn dat ze zo ver zijn gekomen en kunnen met opgeheven hoofd naar huis
Ben jij nu ook weg?quote:Op zondag 6 september 2009 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoppakee, 63 spelers weg met 1 vraag
Neequote:
Ik zag mezelf netquote:
bij de laatste 3 nu?quote:
Die grijze kalende?quote:
Ik las het netquote:Op zondag 6 september 2009 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
Ik hang weer aan de lijn met verschillende collega's.![]()
quote:
Ja. Een paar keer tijdens een oefening met hem gewerkt.quote:
Gecondeleerd.quote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Een paar keer tijdens een oefening met hem gewerkt.
gecondoleerd danquote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dank je.quote:
Dank je wel Diaan.quote:Op zondag 6 september 2009 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
Gecondoleerd C4... ik las het vanavond op teletekst.
Dank je. Het meest kloterige is dat het begint te wennen.quote:Op zondag 6 september 2009 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sterkte in de komende tijd C4, niet leuk om zoiets mee te maken
Da's het "rare" bij ons. Iedereen kent en accepteerd het risico, maar het komt toch altijd als een schok.quote:Op zondag 6 september 2009 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
Het lijkt mij zo vreemd hè dat iemand die je kent van je werk overlijdt op zo'n manier. Verschrikkelijk.
Noem ik mezelf dik?quote:
Ja, kan ik me goed voorstellen.quote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's het "rare" bij ons. Iedereen kent en accepteerd het risico, maar het komt toch altijd als een schok.
Echt wel. Ik heb niet vaak met hem gewerkt maar ik heb hem wel als een gouwe gast leren kennen.quote:Op zondag 6 september 2009 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zag het ook straks op het nieuws. Balen cobra
Snap enigzins wat je nu moet doormaken.... Jaren geleden is een maat van mij overleden in de ring.... Ook een risico wat elke fighter weet maar toch.....quote:Op zondag 6 september 2009 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel. Ik heb niet vaak met hem gewerkt maar ik heb hem wel als een gouwe gast leren kennen.
quote:Op zondag 6 september 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Snap enigzins wat je nu moet doormaken.... Jaren geleden is een maat van mij overleden in de ring.... Ook een risico wat elke fighter weet maar toch.....
Microfoon met zenderkastje, krijgen de laatste paar kandidaten om zodat er met ze gepraat kan wordenquote:Op zondag 6 september 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
wat heb je daar trouwens om je nek tim?
Dat zijn een soort Airborne Rangers/Delta Force achtigen?quote:Op zondag 6 september 2009 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch apart dat Kevin de eerste KCT'er is die sneuvelt in Afghanistan.
Als je weet welke acties zij uitvoeren mag het eigenlijk een wonder heten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |