quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Of voor de eerste keer rolschaatsen. Ik kon nog niet zo goed m'n evenwicht houden, dus m'n moeder had bedacht dat ik maar in de keuken moest oefenen: heen en weer tussen wasmachine en het aanrecht. Na een tijdje kwam ze kijken en ze schrok behoorlijk. Bij het vallen klapten steeds m'n rolschaatsen heel hard tegen de vloer en op die manier had ik het merendeel van de tegels laten barsten.![]()
Ik was echt geen leuk kind om te hebben volgens mij.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:17 schreef Soempie het volgende:
Oh, en Sven heeft ADHD, daar komen vast leuke kinderen van.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:17 schreef Soempie het volgende:
Oh, en Sven heeft ADHD, daar komen vast leuke kinderen van.
De computerkids vs de stampertjes....quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, onze kinderen moeten elkaar NOOIT leren kennen. Dat gaat echt niet goedkomen
Chaos meets Disasterquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De computerkids vs de stampertjes....
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De computerkids vs de stampertjes....
Pluk van de Pettenflet.....geweldig boek!quote:
Hoiquote:
quote:
Inderdaadquote:
Je moet ook nog de ontgroening doen....quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]![]()
[..]
InderdaadMaar ik voel me wel een newbie tussen al die oldbies hier
Zo hoort het ookquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]![]()
[..]
InderdaadMaar ik voel me wel een newbie tussen al die oldbies hier
Ohja!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet ook nog de ontgroening doen....
Nem z'n eten proevenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet ook nog de ontgroening doen....
quote:
Maar alsie daarna nog overeind staat is er niks aan de hand. En anders bellen we C4, die heeft zeker weten EHBO ofzo. Komt goequote:
BHV'er presentquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar alsie daarna nog overeind staat is er niks aan de hand. En anders bellen we C4, die heeft zeker weten EHBO ofzo. Komt goe
Sorry Nem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |