Dank je.quote:
Dank je wel Diaan.quote:Op zondag 6 september 2009 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
Gecondoleerd C4... ik las het vanavond op teletekst.
Dank je. Het meest kloterige is dat het begint te wennen.quote:Op zondag 6 september 2009 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sterkte in de komende tijd C4, niet leuk om zoiets mee te maken
Da's het "rare" bij ons. Iedereen kent en accepteerd het risico, maar het komt toch altijd als een schok.quote:Op zondag 6 september 2009 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
Het lijkt mij zo vreemd hè dat iemand die je kent van je werk overlijdt op zo'n manier. Verschrikkelijk.
Noem ik mezelf dik?quote:
Ja, kan ik me goed voorstellen.quote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's het "rare" bij ons. Iedereen kent en accepteerd het risico, maar het komt toch altijd als een schok.
Echt wel. Ik heb niet vaak met hem gewerkt maar ik heb hem wel als een gouwe gast leren kennen.quote:Op zondag 6 september 2009 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zag het ook straks op het nieuws. Balen cobra
Snap enigzins wat je nu moet doormaken.... Jaren geleden is een maat van mij overleden in de ring.... Ook een risico wat elke fighter weet maar toch.....quote:Op zondag 6 september 2009 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel. Ik heb niet vaak met hem gewerkt maar ik heb hem wel als een gouwe gast leren kennen.
quote:Op zondag 6 september 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Snap enigzins wat je nu moet doormaken.... Jaren geleden is een maat van mij overleden in de ring.... Ook een risico wat elke fighter weet maar toch.....
Microfoon met zenderkastje, krijgen de laatste paar kandidaten om zodat er met ze gepraat kan wordenquote:Op zondag 6 september 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
wat heb je daar trouwens om je nek tim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |