Ik ben momenteel bezig om al mijn muziek te verplaatsen naar een andere schijfquote:Op zondag 6 september 2009 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, dat moet ik ook nog steeds een keer doen. Rotklusje vind ik dat.
Eigenlijk nog steeds wel.quote:Op zondag 6 september 2009 14:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
is zo'n ding nou niet erg duur?
je hebt ze al vanaf een eurotje of 50 tot veel.quote:Op zondag 6 september 2009 14:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk nog steeds wel.
Voor die Logitech afstandsbediening moet je er 200 euro voor over hebben.
quote:Op zondag 6 september 2009 14:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk nog steeds wel.
Voor die Logitech afstandsbediening moet je er 200 euro voor over hebben.
nope, donderdag pas. hoe wist je van de rode bekers?quote:
iedereen weet van de rode bekers tochquote:Op zondag 6 september 2009 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nope, donderdag pas. hoe wist je van de rode bekers?
had het alarm al gezetquote:Op zondag 6 september 2009 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tweede reminder: vanavond 1 tegen 100
waar zit je ergens? heb de vorige afleveringen niet gezienquote:Op zondag 6 september 2009 20:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:! Volgens tvgids.nl begint het al om 20:20!
quote:Op zondag 6 september 2009 20:35 schreef TradeMarkie het volgende:
2-4 winst, we zijn een ronde verder in de beker, de 0-1 kwam van mijn hoofd, het was weer een goeie middag
Inderdaad ideaal... al gebruiken wij er nog steeds nog wel 1 of 2 bij somsquote:Op zondag 6 september 2009 14:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb gisteren een Logitech alles in een afstandsbediening gekocht. Net in zitten stellen. Werkt briljant.![]()
Van 6 naar 1 afstandsbediening
Helemaal links, ik geloof op de vierde rij van onderen. Even tellen...quote:Op zondag 6 september 2009 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar zit je ergens? heb de vorige afleveringen niet gezien
Hebben jullie de 'mazelen in ieder geval niet' ook gehoord?quote:Op zondag 6 september 2009 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Malaria, tuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |