Ik mis Seinfeld niet dus ik win!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:00 schreef Teezie het volgende:
[..]
Als je Seinfeld mist dan verlies je hoor
te laat dus.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De eerste twee seizoen zijn ook niet goed. Vanaf 3, en vooral 4, gaan ze pas echt los.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You wish.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:08 schreef Teezie het volgende:
Topickaping, vanaf nu gaat het over Scrubs!
Scrubsquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:08 schreef Teezie het volgende:
Topickaping, vanaf nu gaat het over Scrubs!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:59 schreef Oldbie het volgende:
Echt, ik heb mijn best gedaan.
Af en toe zag ik een losse flodder van Seinfeld op TV. Ik vond het niet echt leuk maar toch las ik dingen op internet dat het een geweldige serie zou zijn.
Vanochtend besloot ik het een echte kans te geven en ik hb seizoen 1 gedownload. Inmiddels heb ik 7 afleveringen gezien en ik heb, in totaal, 2 keer moeten glimlachen.
Mijn conclusie: deleten!!
Nee, Seinfeld is blijkbaar niet mijn humor. Over smaak valt niet te twisten, zeggen ze. Mijn smaak: Seinfeld sucks!!!
Klacht: Seinfeld sucks terwijl ik andere berichten lees.
Subklacht: Mensen gaan Seinfeld verdedigen.
Antiklacht: I don't care. Jullie zijn sukkels die ondertiteling nodig hebben.
Verkapt: Ik heb geen ondertiteling nodig.
Conclusie: I WIN.
Goden zij geprezen.quote:
Zo erg is het niet, eigenlijk helemaal niet erg. Maar Turk en JD zijn ubergrappig, dat kan je gewoon niet ontkennenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
You wish.
Wat is dat toch met die basgitaar?
Stom muziekje steeds
Ik zeg niet dat het erg is. Ik zeg dat het niet grappig is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:12 schreef Teezie het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, eigenlijk helemaal niet erg. Maar Turk en JD zijn ubergrappig, dat kan je gewoon niet ontkennen
Dan is er maar 1 show geschikt voor jou genaamd: Family guyquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
1 grap?
3:38 lang?
Komop zeg. Ik wil iets meer actie in een show van 20 minuten.
Jij verliest en faalt want:quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:59 schreef Oldbie het volgende:
Echt, ik heb mijn best gedaan.
Af en toe zag ik een losse flodder van Seinfeld op TV. Ik vond het niet echt leuk maar toch las ik dingen op internet dat het een geweldige serie zou zijn.
Vanochtend besloot ik het een echte kans te geven en ik hb seizoen 1 gedownload. Inmiddels heb ik 7 afleveringen gezien en ik heb, in totaal, 2 keer moeten glimlachen.
Mijn conclusie: deleten!!
Nee, Seinfeld is blijkbaar niet mijn humor. Over smaak valt niet te twisten, zeggen ze. Mijn smaak: Seinfeld sucks!!!
Conclusie: I WIN.
Jouw verstand werkt verkeerd om.quote:Klacht: Seinfeld sucks terwijl ik andere berichten lees.
Seinfeld verdedigt zichzelf. Iedereen ziet dat behalve.... Wat ben jij eigenlijk?quote:Subklacht: Mensen gaan Seinfeld verdedigen.
Ik zet de ondertiteling lekker uit.quote:Antiklacht: I don't care. Jullie zijn sukkels die ondertiteling nodig hebben.
Ik heb oren.quote:Verkapt: Ik heb geen ondertiteling nodig.
Het lijkt voetbal wel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
1 grap?
3:38 lang?
Komop zeg. Ik wil iets meer actie in een show van 20 minuten.
Ah, een echte meeloper in mijn topic.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:22 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Jij verliest en faalt want:
[..]
Jouw verstand werkt verkeerd om.
[..]
Seinfeld verdedigt zichzelf. Iedereen ziet dat behalve.... Wat ben jij eigenlijk?
[..]
Ik zet de ondertiteling lekker uit.
[..]
Ik heb oren.
Meneer Seagal voor jou.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Goden zij geprezen.
Van alle falers die kunnen reageren in een faalserie topic, komt Seagal langs
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:51 schreef Triptamine het volgende:
Seinfeld is lachen. De echte alltime bagger show is Frasier, hoe slecht tv kan zijn
Ik dacht ik geef je een postje om te reageren. Dan hoef je jezelf niet nog een keer te quoten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:26 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ah, een echte meeloper in mijn topic.
Leuk!!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Seinfeld ruleert. Hard. Harder. Hardst.
Die kop van George als Kramer met geweldige verhalen terug komt over die vakantiequote:Op zaterdag 5 september 2009 21:45 schreef OeJ het volgende:
Ach ja, Seinfeld...die aflevering dat George een waarzegster raadpleegt en Elaine meeneemt, die commentaar levert op het feit dat de waarzegster rookt tijdens haar zwangerschap. Daarna weigert ze los te laten waarom George niet op vakantie moet gaan, vanwege iets ernstigs.
George onzeker roept: IS IT LUPUS?! IS IT LUPUS?!![]()
![]()
Independent George.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:45 schreef OeJ het volgende:
Ach ja, Seinfeld...die aflevering dat George een waarzegster raadpleegt en Elaine meeneemt, die commentaar levert op het feit dat de waarzegster rookt tijdens haar zwangerschap. Daarna weigert ze los te laten waarom George niet op vakantie moet gaan, vanwege iets ernstigs.
George onzeker roept: IS IT LUPUS?! IS IT LUPUS?!![]()
![]()
Of die aflevering dat George helemaal over de zeik is omdat Elaine per se met zijn vriendin op stap wil, omdat dan "werelden botsen". Briljant.
Idem ditoquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:29 schreef SonyTRV420E het volgende:
Seinfeld is mijn favoriet!
Hilarische aflevering!quote:
Inderdaad. Het leuke is dat er in latere afleveringen weer naar wordt verwezen, of ze komen weer terug.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:10 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hilarische aflevering!Eén van mijn favoriete scenes.
Verder wat al eerder gezegd is: Je moet er echt inkomen en de karakters leren kennen. Losse stukjes zullen over het algemeen niet zo leuk zijn als je de karakters niet goed kent.
Tu es een grapjas.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |