Is dit een serieus slecht voorteken voor zijn Tour de France, of had hij gewoon een lullig hongerklopje en ligt hij desondanks toch op schema om in de Tour de France in topvorm te zijn? Of moest hij vandaag gewoon tol betalen voor zijn inspanningen in de andere voorjaarsklassiekers?
In de AGR komen we wellicht meer te weten. Maar wat denken jullie er van?
quote:Vorig jaar reed hij volgens mij alleen de Amstel Gold Race, waarin hij ook nog eens 2e werd. Hij heeft dit jaar voor een duidelijk andere voorbereiding gekozen.
Op zondag 21 april 2002 18:29 schreef erikh het volgende:
Ik denk dat Armstrong naar de Tour aan het toewerken is, vorig jaar was hij ook niet geweldig in het voorjaar maar was hij ook met afstand de beste in de tour.
quote:Mwoah... een beetje speculeren. Het is toch wel aardige gespreksstof.
Op zondag 21 april 2002 18:48 schreef R.M.G het volgende:
we zullen zien het akn van alles zijn.
dus in plaats van nu te gaan brainstormen gewoon afwachten.
quote:als we dat altijd zouden doen, kunnen ze net zo goed met Fok! stoppen.
Op zondag 21 april 2002 18:48 schreef R.M.G het volgende:
we zullen zien het akn van alles zijn.
dus in plaats van nu te gaan brainstormen gewoon afwachten.
Waarschijnlijk gewoon nog geen vorm en ook geen zin om echt hard te gaan. Hij kwam ook net uit het vliegtuig en waarom zou je nu al goed zijn?
Lance heeft schijt aan de wetten van de wielerwereld en dat maakt hem dus geen grote renner.
Armstrong reed eventjes op kop van het peleton vandaag zei mn pa, zelf was ik naar NEC-FCDB dus heb de wedstrijd niet live kunnen volgen, maar hij kon niet meer bij de kop van de wedstrijd komen, zal zich wel hebben laten uitbollen denk ik...
quote:Dat zou kunnen kloppen.
Op zondag 21 april 2002 18:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rijdt hij volgende week mee in de AGR?Armstrong reed eventjes op kop van het peleton vandaag zei mn pa, zelf was ik naar NEC-FCDB dus heb de wedstrijd niet live kunnen volgen, maar hij kon niet meer bij de kop van de wedstrijd komen, zal zich wel hebben laten uitbollen denk ik...
Boogerd, Casagrande, Rebellin, beide Etxebarria's etc. konden ook niet bij de koplopers komen. Maar voor hun stonden er belangrijke wereldbekerpunten op het spel. Als zij er niet bij kunnen komen gaan ze er niet meteen totaal met de pet naar gooien omdat ze toch nog punten voor de WB willen halen. Armstrong geeft geen fuck om de wereldbeker, want die is alleen in de Tour geinteresseert.
En dus zou het wel kunnen dat Armstrong geen zin meer had om nog hard te fietsen. Terwijl die anderen misschien een hoge wereldbekerklassering als doelstelling hebben en dus moesten om nog punten te pakken.
- Edit - En Lance rijdt als het goed is volgende week ook de Gold Race - Edit -
[Dit bericht is gewijzigd door Leatherface op 21-04-2002 19:10]
Rijd Lance mee in de AGR?
quote:Op zich is het wel jammer dat Lance die klassiekers puur als voorbereiding op de Tour ziet. Als hij er zich een beetje op toelegt wint hij met 2 vingers in zijn neus Luik - Bastenaken - Luik.
Op zondag 21 april 2002 19:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Armstrong maakte zich niet echt druk om die punten en rijd in klassiekers alleen voluit, denk ik, als hij kan winnen. DRijd Lance mee in de AGR?
quote:Denk ik ook wel, hij heeft al bewezen in de AGR goed voorin mee te kunnen, en ook LBL is hem zowat op het lijf geschreven.
Op zondag 21 april 2002 19:13 schreef Leatherface het volgende:[..]
Op zich is het wel jammer dat Lance die klassiekers puur als voorbereiding op de Tour ziet. Als hij er zich een beetje op toelegt wint hij met 2 vingers in zijn neus Luik - Bastenaken - Luik.
quote:Op zich is het wel jammer.
Op zondag 21 april 2002 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Denk ik ook wel, hij heeft al bewezen in de AGR goed voorin mee te kunnen, en ook LBL is hem zowat op het lijf geschreven.
Helaas heeft de Tour bij hem voorrang, ik zou weleens willen zien wat hij in de klassiekers bereikt als hij zich daarop toelegt. Dat zou toch wel een uitdaging voor hem moeten zijn, k bedoel de Tour heeft ie toch al gewonnen...
Maar de wielersport veranderd natuurlijk. Vroeger reed iedereen het hele seizoen alles. Merckx en Hinault domineerden zowel de voorjaarsklassiekers, de Giro, de Tour en de najaarsklassiekers. Maar dat is helaas al lang niet meer zo. Tegenwoordig pieken renners. Renners hebben tegenwoordig programma's.
Jammer, ik zou graag Boogerd eens de Ronde van Vlaanderen zien rijden. Ben toch wel benieuwd wat hij op dat terrein kan aanrichten.
quote:je meent het
Op zondag 21 april 2002 19:16 schreef R.M.G het volgende:
hij concentreert zich alleen op de tour niet op de wereldbeker.
quote:Rijdt Boogie bij ieder bergje vooraan en mist dan uiteraard net weer de beslissende ontsnapping.
Op zondag 21 april 2002 19:23 schreef Leatherface het volgende:Jammer, ik zou graag Boogerd eens de Ronde van Vlaanderen zien rijden. Ben toch wel benieuwd wat hij op dat terrein kan aanrichten.
quote:Hij meent het.
Op zondag 21 april 2002 19:39 schreef CAZZO het volgende:[..]
je meent het
Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat Lance Armstrong in de Ardennen iedereen het snot voor de ogen zou rijden, wanneer hij zich serieus zou toeleggen op LBL en wannneer hij in topvorm is. Maar ja, vandaag dus niet.
<<Off- topic>> Zeg Cazzo, zet jij nou op werkelijk al jou postings een cool- smilie
quote:Hij wilde eigenlijk dit jaar al in de RVV starten, maar hij mocht het niet van de ploegleiding. Volgend jaar dan.
Op zondag 21 april 2002 19:41 schreef CAZZO het volgende:[..]
Rijdt Boogie bij ieder bergje vooraan en mist dan uiteraard net weer de beslissende ontsnapping.
Volgend seizoen kan Michael er gewoon niet meer onderuit en zal die moeten starten,LBL draait ook iedere keer op een teleurstelling uit.
quote:Over 2 jaar als Lance 33 is en 5x de tour heeft gewonnen dan moet die maar eens een seizoen opofferen voor de klassiekers
Op zondag 21 april 2002 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Denk ik ook wel, hij heeft al bewezen in de AGR goed voorin mee te kunnen, en ook LBL is hem zowat op het lijf geschreven.
Helaas heeft de Tour bij hem voorrang, ik zou weleens willen zien wat hij in de klassiekers bereikt als hij zich daarop toelegt. Dat zou toch wel een uitdaging voor hem moeten zijn, k bedoel de Tour heeft ie toch al gewonnen...
quote:Nee, want dan wil hij zijn 6e tour winnen en eenzaam recordhouder worden. Over 3 jaar dan
Op zondag 21 april 2002 19:45 schreef CAZZO het volgende:[..]
Over 2 jaar als Lance 33 is en 5x de tour heeft gewonnen dan moet die maar eens een seizoen opofferen voor de klassiekers
quote:Misschien of ik weet het wel bijna zeker was dat wat we vanmiddag zagen van Lance een testje voor volgende week.
Op zondag 21 april 2002 19:43 schreef Leatherface het volgende:[..]
Hij meent het.
Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat Lance Armstrong in de Ardennen iedereen het snot voor de ogen zou rijden, wanneer hij zich serieus zou toeleggen op LBL en wannneer hij in topvorm is. Maar ja, vandaag dus niet.
quote:Niet alle wel postings,ik denk zo'n 95%
<<Off- topic>> Zeg Cazzo, zet jij nou op werkelijk al jou postings een cool- smilie
quote:Ik ben bang dat tegen die tijd dat Lance voor de 6e tourzege gaat hij er door enige Spanjaarden vanaf wordt gereden.
Op zondag 21 april 2002 19:46 schreef Leatherface het volgende:[..]
Nee, want dan wil hij zijn 6e tour winnen en eenzaam recordhouder worden. Over 3 jaar dan
[..]
Misschien of ik weet het wel bijna zeker was dat wat we vanmiddag zagen van Lance een testje voor volgende week.
[..]
Lance wordt in Maastricht 2e achter een willekeurige Italiaan (al weer een Italiaan).
[blockquote]
Niet alle wel postings,ik denk zo'n 95%
[/blockquote]
Net zoals Tong80 onder bijna al zijn postings een tongsmilie plaatst
quote:Mijn vader, net als ik een groot liefhebber van de wielersport, denkt dat Lance Armstrong de Tour niet meer gaat winnen.
Op zondag 21 april 2002 19:52 schreef CAZZO het volgende:[..]
Ik ben bang dat tegen die tijd dat Lance voor de 6e tourzege gaat hij er door enige Spanjaarden vanaf wordt gereden.
En misschien wel eerder.
Maar bij Lance moet je nooit voorbarig conclusies trekken. In de etappe naar Alpe d'Huez van vorig jaar schreven ik en mijn vader hem ook al af toen hij op de eerste 2 cols continu achter in de groep aan het bungelen was.
Maar we weten allemaal wat er gebeurde toen ze eenmaal aan de klim van de Alpe begonnen. Daar had Lance iedereen even flink bij de neus genomen.
Met Armstrong weet je het dus maar nooit.
quote:Heeft Boogerd nog lopen zeiken op zijn ploeggenoten eigenlijk tijdens/na de wedstrijd?
Op zondag 21 april 2002 19:41 schreef CAZZO het volgende:[..]
Rijdt Boogie bij ieder bergje vooraan en mist dan uiteraard net weer de beslissende ontsnapping.
Volgend seizoen kan Michael er gewoon niet meer onderuit en zal die moeten starten,LBL draait ook iedere keer op een teleurstelling uit.
quote:Niet voor de tv maar je weet maar nooit wat er morgen in de kranten zal staan.
Op zondag 21 april 2002 20:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Heeft Boogerd nog lopen zeiken op zijn ploeggenoten eigenlijk tijdens/na de wedstrijd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |