Voor mij part allebei. Maar de reden waarom ik dit plaatste was vooral ter vermaak, in de hoop dat anderen net zo veel plezier aan beleven als ik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 05:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is dit slechts ter vermaak of moeten we doordenken als Einstein die putjesschepper is, Alexander Bell die geen telefoon uitvond maar boer was, etc?
Precies.quote:Op zaterdag 5 september 2009 08:10 schreef DrDarwin het volgende:
Was G.W.Bush maar een schoenmaker geweest die bij zijn eigen leest was gebleven.
Mijn hemel, als jij de Jensen humor zelfs maar durft te vergelijken met dat andere filmpje. De taal, noch de stem komt overeen.quote:
Je kunt ook gewoon naar het filmpje kijken en ervan genieten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 08:10 schreef RemcoDelft het volgende:
Zinloze vraag... "Wat als" kan volgens het butterflyeffect (chaostheorie) enorme veranderingen teweegbrengen.
Het was niet Jensen zelf, maar van Luckytv...quote:Op zondag 6 september 2009 03:45 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Mijn hemel, als jij de Jensen humor zelfs maar durft te vergelijken met dat andere filmpje. De taal, noch de stem komt overeen.![]()
Maar ja, dit is natuurlijk Fok... ik had het kunnen weten.
Maar desalnietemin was alleen Jensen bereid dit uit te zenden. Niet DWDD, waarvoor Lucky TV ook levert... maar alleen Jensen.quote:Op zondag 6 september 2009 03:49 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Het was niet Jensen zelf, maar van Luckytv...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |