GEFAALD?quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:38 schreef Inverted_World het volgende:
Uiteindelijk enkel sjans gehad en bezopen geweest. Vervolgens een avond als deze een top avond noemen, wat eigenlijk een excuus is omdat je hebt gefaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
GEFAALD?Zelfkennis is ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
GEFAALD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede reden om er niet op in te gaan, faler.
It's you my love, you who are the stranger
" 1.75 m lang, Bruine ogen, donkerbruin haar en 17 jaar oud" .quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:42 schreef Heider00sje het volgende:
Hoe oud ben je?
Drink maar eens 20+ glazen sjoes en pils en dan tussendoor nog gele vodka en rode vodka, ik denk dat jij eerder op de wc bent dan mijquote:Op zaterdag 5 september 2009 03:43 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
" 1.75 m lang, Bruine ogen, donkerbruin haar en 17 jaar oud" .
Ik weet geneoeg, nog geen ervaren drinker
DAN MIJ. Falerquote:Op zaterdag 5 september 2009 03:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Drink maar eens 20+ glazen sjoes en pils en dan tussendoor nog gele vodka en rode vodka, ik denk dat jij eerder op de wc bent dan mij
Kerel. Ik heb respect voor je reactie. maar 20 bier + extra''s ben ik echt wel aan gewendquote:Op zaterdag 5 september 2009 03:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Drink maar eens 20+ glazen sjoes en pils en dan tussendoor nog gele vodka en rode vodka, ik denk dat jij eerder op de wc bent dan mij
Zoek je ruzie internepheld?quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:45 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
DAN MIJ. Faler. Reageer nou eens man. Pussy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zoek je ruzie internepheld?Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS raakt gefrustreerd omdat hij geen meisje kan versieren en drinkt zichzelf daarom maar lam.
It's you my love, you who are the stranger
Hmm net zoals alle andere drinken of eten die je elke dag drinkt of eetquote:Op zaterdag 5 september 2009 03:47 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Kerel. Ik heb respect voor je reactie. maar 20 bier + extra''s ben ik echt wel aan gewend![]()
Wil niet zeggen dat ik je het kan afraden om te drinken, want het is slecht voor je.
Goed om te weten als puber dacht is zo
Ja, ik kan beter dit venster afsluiten want anders krijg ik een stemming (humeur) die ik niet graag wil!quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:49 schreef Heider00sje het volgende:
ManianMan,
Trek je aub niks van onzinnige reacties aan, dat is Fok (of althans, een onderdeel daarvan)
Dan moet je wel héél véél drinken!quote:Op zaterdag 5 september 2009 04:04 schreef Crack_ het volgende:
17 jarige kindjes kunnen ook drinken hoor, tegenwoordig zelfs in coma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Nog nooit zo'n infuus gezien hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 04:04 schreef Crack_ het volgende:
17 jarige kindjes kunnen ook drinken hoor, tegenwoordig zelfs in coma
Ik zie alleen maar pluspunten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 04:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was net in zon bar met echt veel chicks. Veel waren er alleen 15/16, maar nog steeds erg sexy,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |