dan vraag je er ook om.quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:10 schreef donzine het volgende:
Zijn er schoenen die zo waterdicht zijn dat als je 10x door een diepe plas water fietst, en eeen paar keer in een diepe plas water stapt nog steeds droog zijn van binnen?
Ja, laarzen heet datquote:Op zaterdag 5 september 2009 03:10 schreef donzine het volgende:
Zijn er schoenen die zo waterdicht zijn dat als je 10x door een diepe plas water fietst, en eeen paar keer in een diepe plas water stapt nog steeds droog zijn van binnen?
Ik zou de volgende keer gewoon alleen met je onderbroek aan gaan, dan kun je leuk met water spelenquote:Op zaterdag 5 september 2009 03:10 schreef donzine het volgende:
Ik sluit mij hierbij aan. Alleen al de gedachten geven mij koude rillingen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:04 schreef NanKing het volgende:
Kermis...Volendam....
Ik weet even niet wat nu erger is.
Rokenquote:Op zaterdag 5 september 2009 03:04 schreef NanKing het volgende:
Kermis...Volendam....
Ik weet even niet wat nu erger is.
De volendamse kermis is vooral een reden om 4 dagen lang te gaan zuipen. Die kermis is puur een dekmantelquote:
Bedankt voor de samenvatting.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:39 schreef o.us het volgende:
Volendam
Kermis
Roken
Regen
Comazuipen
Een kermis in Volendam waar het regent en iedereen rookt om vervolgens te gaan compazuipen.![]()
mensen met vooroordelenquote:
Lol zero tolerance op een Volendamse kermisquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:27 schreef kikoooooo het volgende:
Zero tolerance op de kermis![]()
Kermis
Rokers
quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:13 schreef Repeat het volgende:
Mensen die gaan zuipen om naar de kermis te gaan
quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:13 schreef Repeat het volgende:
Mensen die gaan zuipen om naar de kermis te gaan
Uitje voor de hele familie.quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:13 schreef Repeat het volgende:
Mensen die de kermis als een happening zien
Waar haal je die informatie nou weer vandaan...quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 september 2009 03:10 schreef donzine het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |