Zo met een omweg werkt het alsnogquote:Op zondag 6 september 2009 15:07 schreef allsystemshalt het volgende:
grmbl![]()
Pro tools wil niet opnemen als je met vacuum meespeelt met een track in een track![]()
de fucking manual doorwroet![]()
Conrad.nlquote:Op zondag 6 september 2009 17:20 schreef infp2009 het volgende:
Beetje een suffe vraag, maar weet iemand waar ik breed klittenband kan bestellen online? Voor de pedaaltjes...
Uh, dat is niet bepaald powermetal hoor.quote:Op zondag 6 september 2009 17:23 schreef Svyatagor het volgende:
Ik wist helemaal niet dat powermetal over draken ging. Dacht meer aan Pantera en Machinehead enzo.
goed, dat sloeg dus op dat genreschema van Dean![]()
Wat is dat dan?quote:Op zondag 6 september 2009 17:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh, dat is niet bepaald powermetal hoor.
Lolz nou dat wil niet zo lukkenquote:Op zondag 6 september 2009 20:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Hij krijgt steeds meer fun in meisies scoren.
Metal is een verzamelterm. Machine Head maakt een crossover soort van Metal, maar in de puurste zin maken zij Thrash Metal. Pantera is wat lastiger, want zij zijn begonnen als Glam Metal bandquote:Op zondag 6 september 2009 17:46 schreef The_Dean het volgende:
Pantera en Machine Head? Gewoon metal. Bij powermetal ga je meer de Freedom Call en Ivory Knight kant op...
Cowboys From Hell vind ik mooierquote:Op zondag 6 september 2009 22:25 schreef Cynic het volgende:
Het beste Pantera album is TGST
Die is ook wel aardig. Ik hou wel van de donkere sfeer van TGSTK.quote:Op zondag 6 september 2009 22:46 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Cowboys From Hell vind ik mooier
Ik schrok wel toen ik Power Metal hoorde en erachter kwam dat Phil Anselmo ook echt kan zingenquote:Op zondag 6 september 2009 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Vind Pantera wel cool
Lekkere heavy groovy riffs
Chorusquote:Op zondag 6 september 2009 22:49 schreef tjoptjop het volgende:
Beetje een noob vraag. Maar met wat voor effect krijg ik zo'n geluid.
Gaat om de intro,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |