ik zou wel willen, maar kan er geen betaalbare 7-snaar variant van vindenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:17 schreef The_Dean het volgende:
Snap niet waarom niet meer mensen een V kopen
dus beetje geluk gehad met wanneer je mocht spelen, altijd mooiquote:Op zondag 6 september 2009 03:30 schreef Witchfynder het volgende:
Zo en weer terug van een...interessante gig. Band stond er op als derde te gaan en dus als headliner. Wij loten met de andere band, wij als tweede. Na ons ging 3/4 van het publiek weg.
Het Jerry Lee Lewis-effect noem ik dat.
Haha, dat is altijd leuk. Wij hebben ook een keer een recensie gehad dat wij als voorprogramma beter waren dan de hoofdact.quote:Op zondag 6 september 2009 03:30 schreef Witchfynder het volgende:
Zo en weer terug van een...interessante gig. Band stond er op als derde te gaan en dus als headliner. Wij loten met de andere band, wij als tweede. Na ons ging 3/4 van het publiek weg.
Het Jerry Lee Lewis-effect noem ik dat.
Tof, schijnen een heeeleee mooie sound te hebben. Post je even wat samples als je hem binnen hebt?quote:Op zondag 6 september 2009 11:38 schreef infp2009 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die versterker komt ergens deze week.
Zij wel ok idd ik heb erover gespeeld toen ik mijn ES 335 ging uittestenquote:Op zondag 6 september 2009 11:57 schreef guitarist het volgende:
[..]
Tof, schijnen een heeeleee mooie sound te hebben. Post je even wat samples als je hem binnen hebt?
(hoe maak je trouwens zelf van die Guitargeek schema's? Of heb je zelf zitten Photoshoppen?)
Ik zal kijken wat ik kan doen, mijn studiospulletjes staan al een tijdje in opslag (weinig ruimte). En ja, heb zelf zitten knippen en plakken van andere setups.quote:Op zondag 6 september 2009 11:57 schreef guitarist het volgende:
[..]
Tof, schijnen een heeeleee mooie sound te hebben. Post je even wat samples als je hem binnen hebt?
(hoe maak je trouwens zelf van die Guitargeek schema's? Of heb je zelf zitten Photoshoppen?)
Die hadden wij een maandje geleden als headliner op een festival hierzo (uit je bak)!quote:Op zondag 6 september 2009 12:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister ook supertof optreden gehad na een tijdje eindelijk weer opgetreden echt heel veel positieve reacties was echt supertof.
Was met de Melomanics, kende ze eigenlijk alleen van naam maar toffe band
Die Big Muff zie ik de laatste tijd erg veel, wat is het kenmerkende geluid hiervan?quote:Op zondag 6 september 2009 11:38 schreef infp2009 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die versterker komt ergens deze week.
Superberoemde fuzz. Nirvana, Dinosaur jr, Kyuss, Smashing Pumpkins... David Gilmour schijnt het veel gebruikt te hebben.quote:Op zondag 6 september 2009 13:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die Big Muff zie ik de laatste tijd erg veel, wat is het kenmerkende geluid hiervan?
santana!!quote:Op zondag 6 september 2009 13:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die Big Muff zie ik de laatste tijd erg veel, wat is het kenmerkende geluid hiervan?
er zit toch helaas wel verschil in geluid tussen de orginele en de little big muff, vriend van me heeft ze allebei en met a/b testen hoor je toch wel degelijk verschil. helaas, want de orginele is echt te grootquote:Op zondag 6 september 2009 13:31 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Superberoemde fuzz. Nirvana, Dinosaur jr, Kyuss, Smashing Pumpkins... David Gilmour schijnt het veel gebruikt te hebben.
Ik heb zelf overigens de little big muff, maar die zijn intern identiek. Een echte big muff is ook bizar groot, en als je dan ziet hoe groot het printplaatje is...
quote:Op zondag 6 september 2009 13:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Reset jij je password ff Jorikjet? Wordt schijtziek van die avatar van je.
quote:Op zondag 6 september 2009 15:57 schreef InTheDarkness het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)taar.html%3Fxref%3D1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijzonder geniaal.
Zo met een omweg werkt het alsnogquote:Op zondag 6 september 2009 15:07 schreef allsystemshalt het volgende:
grmbl![]()
Pro tools wil niet opnemen als je met vacuum meespeelt met een track in een track![]()
de fucking manual doorwroet![]()
Conrad.nlquote:Op zondag 6 september 2009 17:20 schreef infp2009 het volgende:
Beetje een suffe vraag, maar weet iemand waar ik breed klittenband kan bestellen online? Voor de pedaaltjes...
Uh, dat is niet bepaald powermetal hoor.quote:Op zondag 6 september 2009 17:23 schreef Svyatagor het volgende:
Ik wist helemaal niet dat powermetal over draken ging. Dacht meer aan Pantera en Machinehead enzo.
goed, dat sloeg dus op dat genreschema van Dean![]()
Wat is dat dan?quote:Op zondag 6 september 2009 17:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh, dat is niet bepaald powermetal hoor.
Lolz nou dat wil niet zo lukkenquote:Op zondag 6 september 2009 20:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Hij krijgt steeds meer fun in meisies scoren.
Metal is een verzamelterm. Machine Head maakt een crossover soort van Metal, maar in de puurste zin maken zij Thrash Metal. Pantera is wat lastiger, want zij zijn begonnen als Glam Metal bandquote:Op zondag 6 september 2009 17:46 schreef The_Dean het volgende:
Pantera en Machine Head? Gewoon metal. Bij powermetal ga je meer de Freedom Call en Ivory Knight kant op...
Cowboys From Hell vind ik mooierquote:Op zondag 6 september 2009 22:25 schreef Cynic het volgende:
Het beste Pantera album is TGST
Die is ook wel aardig. Ik hou wel van de donkere sfeer van TGSTK.quote:Op zondag 6 september 2009 22:46 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Cowboys From Hell vind ik mooier
Ik schrok wel toen ik Power Metal hoorde en erachter kwam dat Phil Anselmo ook echt kan zingenquote:Op zondag 6 september 2009 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Vind Pantera wel cool
Lekkere heavy groovy riffs
Chorusquote:Op zondag 6 september 2009 22:49 schreef tjoptjop het volgende:
Beetje een noob vraag. Maar met wat voor effect krijg ik zo'n geluid.
Gaat om de intro,
Top, dank je wel. Zit helaas niet in m'n versterker, dus zal pedaaltje (of andere ampquote:
Leuk nummer trouwensquote:Op zondag 6 september 2009 23:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Top, dank je wel. Zit helaas niet in m'n versterker, dus zal pedaaltje (of andere amp) worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |