Pracht foto!!! Maar daar willen de meningen nog wel eens over verschillen vrees ikquote:Op woensdag 9 september 2009 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HEt is een mooie foto =(
[ afbeelding ]
Kijk em eens glimmen =(
We vind mooi.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die van jou natuurlijk =(
Zit te denken aan EC-1000
[ afbeelding ]
Prima, ik zal de snaren zo snel mogelijk naar je opsturen, wil je nog een stukje voorspelbaarheid erbij of heb je daar al genoeg van ?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Vooruit, nulletje er bij. ¤ 10,00.
Je zal er inderdaad maar eentje aan de muur hebben hangenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die van jou natuurlijk =(
Zit te denken aan EC-1000
[ afbeelding ]
Heb jij nou ook precies die ?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je zal er inderdaad maar eentje aan de muur hebben hangen![]()
![]()
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Gaat er ook iemand 10 oktober naar die beurs bij Musik-Produktiv?
Zoiiets is niet goed voor m'n eigen beursquote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien ga ik er wel even kijken, hangt er van af of er nog iemand met me mee wil.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zou het niet meer wetenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sweet
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |