abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72452397
Begevend ergens in het openbaar tussen de mensen, jong en oud, man en vrouw, werkend en werkloos. Je ziet ze lopen, nog even gebruikmakend van de nazomer - tijdens de zonnige intermezzo's zonder regen - mooi gekleed.
Broeken, shirtjes en hempjes die niets aan de fantasie overlaten over wat voor prachtige vormen haar lichaam heeft. Rokjes en jurkjes die meedansen in de wind, wulps.
Eigentijds is ze zeker, ze kan zo uit één of ander modeblaadje zijn gestapt die over smaakvolle, vrouwelijke kleding gaat.
Make-up precies juist gedoseerd, zodat het net wat extra's geeft, maar niet zoveel waardoor ze op een verfdoos lijkt.
Terwijl ik mijn weg voortzet richting mijn bestemming ontmoeten onze ogen elkaar heel vluchtig - een seconde - enigszins neutraal doch is er een kleine twinkeling te bespeuren. Na het moment van connectie slaat ze gauw haar ogen neer.
De zon breekt weer even door en ik heb nog tien minuten voor de bespreking begint. M'n pas vermindert vaart, ik aarzel. Benaderen is de optie die door m'n gedachten gaat.
De manier van lopen, de manier van kleden, haar uitstraling, alles is goed, vruchtbaar zelfs, maar... maar..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72452414
Lief dagboek...
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_72452439
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:05 schreef 3keernix het volgende:
Lief dagboek...
Meer het onbegrip. Deels R&P.
Wellicht treedt er een feest der herkenning op bij deze en gene hier.
pi_72452440
TS geilt op snorren
  zaterdag 5 september 2009 @ 01:07:01 #5
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_72452463
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:06 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Meer het onbegrip. Deels R&P.
Wellicht treedt er een feest der herkenning op bij deze en gene hier.
Been there, done that weet wat je doormaakt
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  zaterdag 5 september 2009 @ 01:08:20 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72452474
Samenvatting: TS durft niet met vrouwen te praten.
pi_72452512
hoofddoeken geven alleen problemen, die gaan alleen binnen de eigen groep
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_72452570
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:08 schreef TNA het volgende:
Samenvatting: TS durft niet met vrouwen te praten.
Hm, nee. Maar wellicht begrijp je het wanneer je in de fase komt waarin je vrouwen/meisjes niet "stom" vindt, maar leuk.
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hoofddoeken geven alleen problemen, die gaan alleen binnen de eigen groep
Dit dus.. waar ik over denk.
Als het in van die jurken/gewaden is enz; dan begrijp ik het. Maar hoe sommigen erbij lopen.. dan denk ik van "hè? "
pi_72452609
kut voor je
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_72452620
Gewoon een simpele overweging TS; wil je een mes tussen je ribben riskeren of niet?
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
  zaterdag 5 september 2009 @ 01:17:31 #12
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_72452651
haha waarom denk je nou dat ze gauw wegkijkt.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 5 september 2009 @ 01:23:00 #13
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72452761
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:04 schreef OldJeller het volgende:
Begevend ergens in het openbaar tussen de mensen...

HOAX ! Die bestaan heul niet !
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_72452766
Jammer voor je TS. Zo kon je niet zien of ze lang haar heeft.
  zaterdag 5 september 2009 @ 01:25:04 #15
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72452779
Misschien was ze wel kaal
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_72452812
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:15 schreef SiemPie666 het volgende:
Gewoon een simpele overweging TS; wil je een mes tussen je ribben riskeren of niet?
Mwah, zo erg zal 't toch niet zijn... tóch?
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:23 schreef Lub_ya het volgende:
Jammer voor je TS. Zo kon je niet zien of ze lang haar heeft.
Of er sprake is van vlotte kapsels is inderdaad niet te zeggen op zo'n moment. Maar hey, ik blijf positief denken en sluit dat uit.
pi_72452874
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:26 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Mwah, zo erg zal 't toch niet zijn... tóch?
[..]

Of er sprake is van vlotte kapsels is inderdaad niet te zeggen op zo'n moment. Maar hey, ik blijf positief denken en sluit dat uit.
Voor je het weet zitten haar broers achter je aan, ze moet wel maagd blijven natuurlijk, laat staan dat ze ontmaagd mag worden door een ketter als jij!
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')