Begevend ergens in het openbaar tussen de mensen, jong en oud, man en vrouw, werkend en werkloos. Je ziet ze lopen, nog even gebruikmakend van de nazomer - tijdens de zonnige intermezzo's zonder regen - mooi gekleed.
Broeken, shirtjes en hempjes die niets aan de fantasie overlaten over wat voor prachtige vormen haar lichaam heeft. Rokjes en jurkjes die meedansen in de wind, wulps.
Eigentijds is ze zeker, ze kan zo uit één of ander modeblaadje zijn gestapt die over smaakvolle, vrouwelijke kleding gaat.
Make-up precies juist gedoseerd, zodat het net wat extra's geeft, maar niet zoveel waardoor ze op een verfdoos lijkt.
Terwijl ik mijn weg voortzet richting mijn bestemming ontmoeten onze ogen elkaar heel vluchtig - een seconde - enigszins neutraal doch is er een kleine twinkeling te bespeuren. Na het moment van connectie slaat ze gauw haar ogen neer.
De zon breekt weer even door en ik heb nog tien minuten voor de bespreking begint. M'n pas vermindert vaart, ik aarzel. Benaderen is de optie die door m'n gedachten gaat.
De manier van lopen, de manier van kleden, haar uitstraling, alles is goed, vruchtbaar zelfs, maar... maar..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.