Al het brood is lekker met een shitload aan beleg.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:12 schreef On het volgende:
Turks brood is echt erg lekker. Vooral met een shitload aan beleg er tussen.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:09 schreef thloreg het volgende:
van autochtone afkomst
Je wilt echt Turks, Turks brood.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:19 schreef Igen het volgende:
Turks brood heb je sowieso in allerlei soorten en maten. Klein, middel, groot, scheurbrood, stokbrood, enzovoort.
Trouwens, weet iemand waar je in Amsterdam nou echt lekker Turks brood kan krijgen? In Nederland heb ik tot nu toe alleen van dat slappe Turkse brood gezien, maar sinds ik in Turkije ben geweest weet ik dat dat niet zo hoort!
Misschien proberen ze iets te compenseren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Er zal vast wel weer iets achter zitten dat het zo groot is.
Ik ken dat soort mensen.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ken dat soort mensen.
Ze wachten gewoon tot het turkse brood volledig geïntegreerd is in Nederland en niemand meer vragen zal stellen. Op dat moment kunnen ze die broden vol stoppen met wapens om de heilige oorlog mee voor te bereiden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ken dat soort mensen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:27 schreef IHVK het volgende:
Het is helemaal ook niet groter qua volume.![]()
Ten eerste is het ongeveer 100x luchtiger en ten tweede is het dun en breed. Hoax dus.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:27 schreef On het volgende:
[..]
Ze wachten gewoon tot het turkse brood volledig geïntegreerd is in Nederland en niemand meer vragen zal stellen. Op dat moment kunnen ze die broden vol stoppen met wapens om de heilige oorlog mee voor te bereiden.
Nee nee, ik bedoel wel degelijk pide. Maar vers van de bakker in Turkije waren die tien keer lekkerder dan ik ooit in Nederland ben tegengekomen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je wilt echt Turks, Turks brood.
Dan moet je gewoon in een willkeurige grotere Turkse bakker om 'somun' vragen. Hebben ze bijna allemaal.
Hier maken ze vooral pide. Geen idee hoe dat ooit ontstaan is, maar in feite eten Turkse Turken en Nederlandse Turken dus heel ander brood.
oh ok.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee nee, ik bedoel wel degelijk pide. Maar vers van de bakker in Turkije waren die tien keer lekkerder dan ik ooit in Nederland ben tegengekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |