JOAH.quote:
Te laat. Pistolen Bobquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ga je er nou ook niet in mengen pistooltje
Goed hequote:Op vrijdag 4 september 2009 23:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Geweldig jij hebt een van de economische principes door.
Niets komt zonder nadeel en voordeel.
Met energy drink zeker?quote:
Zodat je toch nog iets positiefs erin ziet, en niet alleen aan 't kutte hoeft te denken. Het maakt je leven een stuk leuker, geloof me maar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen altijd naar voordelen van dingen die ze vaak kut vinden,
amandelen: IJSJES
comunnie: CADEAUTJES
vormsel: CADEAUTJES
Zucht![]()
(uitzonderingen daar gelaten)
Precies.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:13 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Neen, veel dingen zijn op meerdere manieren te interpreteren. Naast dat is het ook zo dat als er iets wel duidelijk is, je niet kan aangeven hoe erg je het meent en hoe erg je het zelf vindt. Ik zie mensen hier in ieder geval geen scorebalkje gebruiken van hoe erg ze iets vinden, dat zou ook absurd zijn, zoiets is alleen uit te drukken in nonverbale communicatie.
Yes, mensen die in het echt opeens niks meer durven te zeggen of tegen iemand in durven te gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar het ergste vind ik nog hè, mensen die op internet je wel kunnen afbranden, maar in het echt het lef daar niet voor hebben.
Als iets mij IRL niet aanstaat, zeg ik dat.
Ik ken ook mensen, die dat IRL niet doen.
Dat is echt om te janken.
Hihi.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar kan hij schaapjes onder smokkelen, mooie boomknuffelaar.
zo'n miauwende of een geluks-neko ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:13 schreef KingGone het volgende:
[..]
Zou hij zo een poesje voor z'n verjaardag krijgen?
Trustequote:Op vrijdag 4 september 2009 23:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ga ook maar eens slapen.![]()
Trusten iedereen.![]()
Dude, weet je hoe erg jongens daarin zijn naar meisjes toe? Da's serieus ziekelijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:15 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Yes, mensen die in het echt opeens niks meer durven te zeggen of tegen iemand in durven te gaan.Sowieso mensen die ontwijken, zeg gewoon iets in het gezicht als het je niet aanstaat. Daar ontwijk je serieus veel gezeik mee. (tip voor de dames, die hebben nogal eens de neiging om om dingen heen te draaien
).
Zij is tof.quote:
Been there done that. Komt eropneer dat wij gewoon vragen moeten stellen waar ze ja of nee op kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:15 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Yes, mensen die in het echt opeens niks meer durven te zeggen of tegen iemand in durven te gaan.Sowieso mensen die ontwijken, zeg gewoon iets in het gezicht als het je niet aanstaat. Daar ontwijk je serieus veel gezeik mee. (tip voor de dames, die hebben nogal eens de neiging om om dingen heen te draaien
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |