Jurk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk z'n grapjurk van 5 maten te klein.
Maar het ergste vind ik nog hè, mensen die op internet je wel kunnen afbranden, maar in het echt het lef daar niet voor hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:10 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Yes... dat dus vooral. Dingen worden verkeerd geïnterpreteerd. Bovendien loop je als een gek te typen, terwijl je in het echt binnen 2 min je hele probleem hebt uitgelegd.
Sowieso, mensen die internet serieus nemen.
Je zei dat dat hun 2e album was, maar zo hete die heul niet. En dat album is ook goed hoor, daar niet van.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:10 schreef KingGone het volgende:
[..]
Eerste album is Parels voor de Zwijnen. Tweede Machine. En hop dat nummer staat op de Machine.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:08 schreef KingGone het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Dennis zijn eerste biertje op.
quote:
quote:
Waarom kijken mensen altijd naar voordelen van dingen die ze vaak kut vinden,quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:10 schreef livalo het volgende:
[..]
Echt niet? Is 't zo erg? Damn. Het enige voordeel van amandelen laten knippen en tanden trekken was dat ik daarna raketijsjes mocht eten. Maar zelfs dat mag je dus niet? Jezus wat klote.
Volgens mij snap je het niet helemaal. Maar oké. Nevermind.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je zei dat dat hun 2e album was, maar zo hete die heul niet. En dat album is ook goed hoor, daar niet van.
Ze kreeg er geld voor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doe je goed als dat buurmeisje ook nog eens bereid is naar meets te gaan met lelijke oude mannen.
Geweldig jij hebt een van de economische principes door.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen altijd naar voordelen van dingen die ze vaak kut vinden,
amandelen: IJSJES
comunnie: CADEAUTJES
vormsel: CADEAUTJES
Zucht![]()
(uitzonderingen daar gelaten)
quote:
Oké.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuuude, je kan ook overdrijven.
quote:
Neen, veel dingen zijn op meerdere manieren te interpreteren. Naast dat is het ook zo dat als er iets wel duidelijk is, je niet kan aangeven hoe erg je het meent en hoe erg je het zelf vindt. Ik zie mensen hier in ieder geval geen scorebalkje gebruiken van hoe erg ze iets vinden, dat zou ook absurd zijn, zoiets is alleen uit te drukken in nonverbale communicatie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als dingen verkeerd worden geinterpreteerd leg jij het dus niet goed uit.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je zei dat dat hun 2e album was, maar zo hete die heul niet. En dat album is ook goed hoor, daar niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |