Als ik alle keren geteld zou hebben waarbij mensen mijn woorden via msn/sms verkeerd geïnterpreteerd hebben, dan zou ik echt gaan twijfelen aan de communicatieve vaardigheden van de mens.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:02 schreef ImTheBase het volgende:
Ik hecht meer waarde aan gesproken woord dan getypte crap, nog beter: Alle communicatieve methoden die nonverbale (en verbale) communicatie niet weergeven zijn _bagger_ en zouden niet beschouwd mogen worden als een serieus communicatiemedium.
Dat snap ik ook niet neequote:Op vrijdag 4 september 2009 23:03 schreef Jotcha het volgende:
Waarom altijd dat gezeik op nieuwe mensen
Ik zeg niet dat ik 't erg vindt, 't is internet en gewoon voor iedereen. Maar je begreep me, dus eigenlijk hoef ik niet te reagerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:02 schreef Noortje. het volgende:
Mensen die zeuren over 'nieuwe' mensen op een internetforum. Come on, houd dan lekker je eigen kliekje op msn ofzo. Ik snap je overigens wel hoor Lieke
Het eerste album ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:02 schreef Noortje. het volgende:
DJvT is tof mên.
Waarom zit je sbs te kijken en alles te posten hier? Het is hier verdomme geen fucking twitter ja.quote:
Ik wil je best wel toevoegen. Als je geen enge oude man bent in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee zij wilt geen mensen van die interwebz op msn.
Ze wil mij iig niet toevoegen ?![]()
![]()
Inhoudelijk gezien hebben posts op Twitter meer inhoud.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom zit je sbs te kijken en alles te posten hier? Het is hier verdomme geen fucking twitter ja.
quote:
Goed punt.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:04 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik 't erg vindt, 't is internet en gewoon voor iedereen. Maar je begreep me, dus eigenlijk hoef ik niet te reageren.
Nee, je internetverbinding is te langzaam.quote:
Michael Jackson op SBS6.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom zit je sbs te kijken en alles te posten hier? Het is hier verdomme geen fucking twitter ja.
Dat is het tweede album maar dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die zwarte jongen (![]()
) komt zo hard.
!
Of een doos met raketijsjes geven.quote:
Ik word zooooo moe over al dat gedoe van Michael Jacksonquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Michael Jackson op SBS6.
Desunoto luistert rare muziek @ EricCorton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |