Oh ja dat sowieso, ze vond het ook helemaal erg dat hij rodeo ging rijden omdat er dan 'meisjes naar hem zouden kijken'. Eigenlijk is het echt superzielig, ze moet echt in therapie ofzo, het verpest haar leven nu al en dan straks als ze gaat studeren, hoe wil ze het in godsnaam gaan redden?quote:
5 gulden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:29 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben de kaapkapitein van de vrouwenboot, bij mij moet je zijn als je een vrouw koopt.
Ik bedoel dat zíj hem leuk vind. Maar ik weet verder ook niks van de situatie dusss. Maar sommige mensen willen gewoon vrienden voor zichzelf houden en niet delen.quote:
Dat dus. Dat moet gewoon vaker gebeuren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:29 schreef KingGone het volgende:
Ach. Iemand op z'n plek zetten is nooit verkeerd.
Deed je gisteren ook niet zoiets?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:30 schreef Daniane het volgende:
toch maar een muesli reep eten.
leven op 1 boterham & mega weinig andijviestamp/worst werkt niet zo goed uit
Hoezo nu weer te weinig eten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:30 schreef Daniane het volgende:
toch maar een muesli reep eten.
leven op 1 boterham & mega weinig andijviestamp/worst werkt niet zo goed uit
Ik ken het.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh ja dat sowieso, ze vond het ook helemaal erg dat hij rodeo ging rijden omdat er dan 'meisjes naar hem zouden kijken'. Eigenlijk is het echt superzielig, ze moet echt in therapie ofzo, het verpest haar leven nu al en dan straks als ze gaat studeren, hoe wil ze het in godsnaam gaan redden?
ik heb geen hongerquote:
geen honger.quote:
Nooit verkeerd om dat te doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:31 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik wou het veralgemeniseren in een standaardeigenschap van veel XX-chromosoomhouders.
Het is laat. Jip en Janneke taal aub.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:32 schreef Noortje. het volgende:
Ik snap zulke mensen niet, oké dat je het er moeilijk mee hebt, fine gezien haar 'verleden' (wat niet eens zo heel erg was - geen uitleg nu - ), maar dan snap ik het nog wel een beetje, maar echt bóós zijn. Like noooooooo. Serieus ik heb een sterk empatisch vermogen en kan me in heel veel dingen inleven en probeer altijd alles van elke kant te bekijken, maar daar kan ik met mijn verstand echt niet bij.
hej thomasquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:31 schreef Juicyhil het volgende:
hoi goedenmogen
ik heb gisteren een meisje ontmoet, ze wou mn zoenen maar ik durf niet zo goed, was duz wegelopen, wat moet ik doen
help me asjeblieft
Vertel mij dat paranoia ver kan gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:32 schreef Noortje. het volgende:
Ik snap zulke mensen niet, oké dat je het er moeilijk mee hebt, fine gezien haar 'verleden' (wat niet eens zo heel erg was - geen uitleg nu - ), maar dan snap ik het nog wel een beetje, maar echt bóós zijn. Like noooooooo. Serieus ik heb een sterk empatisch vermogen en kan me in heel veel dingen inleven en probeer altijd alles van elke kant te bekijken, maar daar kan ik met mijn verstand echt niet bij.
Oh zo. Jamaar het was haar vriend, dus dat maakte geen fuck uit.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik bedoel dat zíj hem leuk vind. Maar ik weet verder ook niks van de situatie dusss. Maar sommige mensen willen gewoon vrienden voor zichzelf houden en niet delen.
Tijd om de TomTom even opnieuw te programmeren inderdaad. Vreemd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:32 schreef Noortje. het volgende:
Ik kan me ook meestal wel in mensen inleven, maar meestal willen ze het toch niet toegeven. Gewoon anticiperen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:32 schreef Noortje. het volgende:
Dat ik d'r niet snap.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is laat. Jip en Janneke taal aub.
Ik bedoelde van; deed je gisteren ook niet zo weinig eten? En vertelde je dat op fok waarop je een complimentje kreeg wat weer doelde op het feit dat je zei dat je te dikke heup had? (oe lange zinquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik heb geen honger
maar nu wel ofzo
tis niet echt honger
maar meer maagpijn ofzo... en bij mn middenrif![]()
[..]
geen honger.
heeft ze een plasser in dr broek? dan is ze zwanger, dat zijn tekenen daarvan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:33 schreef Daniane het volgende:
[..]
hej thomas
ik heb gisteren een jongen gepijpt en hij is in mijn mond klaargekomen
later gaf ik een vriendin een kus op dr mond
is zij nu zwanger?
x van een onzekere maagd.
Zeg dat dan!quote:
Oké.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik heb geen honger
maar nu wel ofzo
tis niet echt honger
maar meer maagpijn ofzo... en bij mn middenrif![]()
[..]
geen honger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |