Gezellie daarquote:Op zondag 6 september 2009 03:46 schreef liesje1979 het volgende:
De vandaagse stairway meet #4 Nu al druk!
quote:Op zondag 6 september 2009 05:16 schreef liesje1979 het volgende:
Jezus.
![]()
Mag dat?
Mns gesprekken openbaar maken?
quote:Op zondag 6 september 2009 05:14 schreef remlof het volgende:
nylz@email.it says (5:10):
ik mocht hem, voordat ie m'n vriendin inpikte
liesje1979 says (5:11):
-weg-
nylz@email.it says (5:11):
ja die kuthoer
maar hij had me iets kunnen laten weten
of het gewoon niet doen
quote:Op zondag 6 september 2009 06:44 schreef liesje1979 het volgende:
Dat vind ik een kwalijke zaak.
Ja hij heeft het daarna aangepast, maar dan nog.
Zeker als je je afvraagt wat het doel van deze posting is, mij zwart maken?
En nee, het was niet met mijn toestemming.
Mag een FA msn logs posten en ze dan aanpassen of verwijderen?
Stik er maar in jij.quote:Op zondag 6 september 2009 08:11 schreef FANN het volgende:
[..]
FA post stuk msnlog.
[..]
vertel eens,,,, wat stond daar nou precies??
![]()
Wtf?quote:Op zondag 6 september 2009 08:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blijf er maar in!
Met je ik hoop dat hij niet terugkomt! :R
Mooi mens ben je!
Lies is boos omdat ik haar relatie met iemand die ik als vriend beschouwde en aan haar heb voorgesteld de verdoemenis inwensquote:Op zondag 6 september 2009 08:20 schreef FANN het volgende:
[..]
neem een koffiewachten we effe af,,,,,,,,
Is die vriend een FOK!ker, ja?quote:Op zondag 6 september 2009 08:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Lies is boos omdat ik haar relatie met iemand die ik als vriend beschouwde en aan haar heb voorgesteld de verdoemenis inwenS
quote:Op zondag 6 september 2009 08:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Lies is boos omdat ik haar relatie met iemand die ik als vriend beschouwde en aan haar heb voorgesteld de verdoemenis inwens
Beetje gebackstabbed dus? Heeft het nog nut om naar namen te vragen? En is dit nu uit rancune, zo op open en bloot op het forum?quote:
Ksst,quote:Op zondag 6 september 2009 08:30 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi zo !!!
da's het belangrijkste,,,,,
ja sjemig.....quote:
ow dat schept écht duidelijkheid,quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geledenquote:Op zondag 6 september 2009 08:35 schreef remlof het volgende:
FANN, ramptoerist, wanneer heb jij voor het laatst geneukt?
DaMart, Nijnja, Bio, Swarma, PaRoDiUzZ. De mannelijke mods die op de meet aanwezig waren.quote:
Nee, geen namen, ja, uit rancune.quote:Op zondag 6 september 2009 08:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ow dat schept écht duidelijkheid,
eh.....
ja de meet was gezelllig?
en
nee, dat was niet het belangrijste...
zoiets??
ik heb nog een koffie nodig met al dat gedenk zo 's morgens vroeg...
ow........ ik zit weer helemaal verkeerd.......quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 08:41 schreef eleusis het volgende:
Is hier een real-life soap aan de gang?
Halfzachte spleet op benen,quote:Op zondag 6 september 2009 08:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ ik zit weer helemaal verkeerd.......
maar dan heb ik wel een idee wie ...
maar dat zal ik dan maar voor me houden ...
beter denk ik
whut???quote:
Yo, net even wat teruggelezen.quote:
Hier hebben ze in ieder geval vrolijkequote:Op zondag 6 september 2009 11:05 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Wat een gezelligheid vannacht ... Openbare rancune onder invloed van de nodige alcohol maakt er een mens niet mooier op, blijkt wel weer.
Ik moet vandaag een regenpak-iets gaan kopen. Ik wil niet, maar ik moet wel. Met het oog op de nakende () herfst ontkom ik er niet aan me in zo'n ding te moeten wurmen, now and again.
Maar het zijn zulke ondingen.
Heeft remlof zich misdragen of Lies? Of was het de onbekende mod die haar nu regelmatig geeft? Ik snap er niks meer van.quote:Op zondag 6 september 2009 11:05 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Wat een gezelligheid vannacht ... Openbare rancune onder invloed van de nodige alcohol maakt er een mens niet mooier op, blijkt wel weer.
Ik moet vandaag een regenpak-iets gaan kopen. Ik wil niet, maar ik moet wel. Met het oog op de nakende () herfst ontkom ik er niet aan me in zo'n ding te moeten wurmen, now and again.
Maar het zijn zulke ondingen.
Hahaha, jij bent in ieder geval wel vaak vrolijk...quote:Op zondag 6 september 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
Juud! Ben je alweer wat opgeknapt?
Die zijn wel erg vrolijk, hoor, naar mijn smaak. Daar hoort een vrolijke mamma in en dat ben ik niet. Of misschien toch wel.
Seven, stay tuned for ...
Dat is zo incrowd, dat willen we hier niet.quote:Op zondag 6 september 2009 11:27 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Heeft remlof zich misdragen of Lies? Of was het de onbekende mod die haar nu regelmatig geeft? Ik snap er niks meer van.
Deze mamma zou een waterdichte tas aanschaffen en daar een goede jeans inflikkeren. Er is altijd wel ergens een toilet waar je je kunt omkleden of is dit weer zo´n praktische mamma-oplossing?quote:Op zondag 6 september 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
Juud! Ben je alweer wat opgeknapt?
Die zijn wel erg vrolijk, hoor, naar mijn smaak. Daar hoort een vrolijke mamma in en dat ben ik niet. Of misschien toch wel.
Seven, stay tuned for ...
Dus dat, ik vind het vooral enorm sneu.quote:Op zondag 6 september 2009 11:40 schreef beequeen het volgende:
Ik vind die regendingesen echt wel leuk Cc.![]()
Voel je je al wat beter Juud?
-edit- ik lees het al, strekte.
En dat Remlof/liesje gebeuren....te kinderachtig voor woorden.![]()
Morning.
OMGquote:Op zondag 6 september 2009 11:42 schreef Copycat het volgende:
Nu ook in R&P ...
Hapje eten en stad in, koffie drinken bij mijn moeder en Sopranos ophalen bij een vriend en daarna ga ik me heerlijk lui voor de buis installeren met documentaires en series.
En cola en chips.
Succes Peter!quote:Op zondag 6 september 2009 12:01 schreef Peter6000 het volgende:
Zometeen een rijexamen voor mijn B-licensie.
Okay, op de PS2, maar toch
Nee dat was een kloon van iemandquote:Op zondag 6 september 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
Heb ik er zo naast gekeken? Dat is heul Remlof niet, die TS van dat topic.
Ik weet het nog niet Noek. Helemaal natgeregend trek je zo'n jeans niet zo lekker uit en heb je de hele tijd van die klamme bovenbenen. Als ik naar huis fiets is dat geen ramp: douchen en klaar, maar naar mijn werk vind ik dat wel minder.
Ik ga maar eens kijken wat er voorradig is en als het echt allemaal om te janken is, dan doe ik het your way.
Enge navel.quote:Op zondag 6 september 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
Die is zo fout dat ie bijna weer goed is.
quote:Op zondag 6 september 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
Oe WJ, wat vlijmscherp weer, kanjert!
Unblock me eens even op msn, ik moet je wat vertellen!
"fout"? ik vind het eigenlijk best een mooi model jasje.quote:Op zondag 6 september 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
Die is zo fout dat ie bijna weer goed is.
Ik vind 'm heel oubollig, maar daardoor juist wel weer wat hebben.quote:Op zondag 6 september 2009 15:35 schreef willem-jozef het volgende:
"fout"? ik vind het eigenlijk best een mooi model jasje.
koop jij dan maar een regenpak bij de aldi, schijnt kwalitatief net zo goed te zij als agu
Helaas Tuinfluiter, ik ben helemaal niet bekend in het huren van kamers. Natuurlijk kan ik voor je gaan googlen, maar dat zal je zelf wel al gedaan hebbenquote:Op zondag 6 september 2009 13:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemiddag.
Deisyy ken jij adressen waar ze kamers verhuren in Capelle of Rotterdam?
Een 19 jarig meisje studeert in Rotterdam , reist heen en weer van Utrecht-Rotterdam
en wil dus graag een kleine ruimte , studio in Capelle of Rotterdam.
Dus je herkent mijn sarcasme niet.quote:Op zondag 6 september 2009 15:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
mwah, totaal niet met 'vlijmscherpe' intenties. leek me vrij transparant allemaal, slaapkop![]()
hoe is ie?
weet ik niet (agu-vraag).quote:Op zondag 6 september 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind 'm heel oubollig, maar daardoor juist wel weer wat hebben.
Maar dit is dus ook een Agu? Daar was ik gisteren al googelend voornamelijk bij uitgekomen als 'beste keuze'. Maar ik moet ze denk ik toch in het echt zien. En aangezien het de komende dagen weer gaat zomeren, heb ik nog even de tijd.
Dat lijkt op een Opsporing Verzocht-fotoquote:Op zondag 6 september 2009 15:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
weet ik niet (agu-vraag).
een vriendannetje had er 1 en stond haar leuk.
deze heb ik:
[ afbeelding ]
tevens verkrijgbaar in wit bij je lokale dumpstore (und stevig materiaal).
ik had dit natuurlijk -net zo goed- allemaal niet kunnen plaatsen omdat jij toch niets aanneemt van anderen
jawelquote:Op zondag 6 september 2009 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je herkent mijn sarcasme niet.![]()
Goed man! Zeker gezien alle drank en drugs. Heb net zelfs een huzarenslaatje binnengehouden. Wat had jij op je roggebrood? Ja, da's zonder n ertussen!
Ja, zo ben ik. Dat weet jij.quote:Op zondag 6 september 2009 15:47 schreef willem-jozef het volgende:
ik had dit natuurlijk -net zo goed- allemaal niet kunnen plaatsen omdat jij toch niets aanneemt van anderen
hoi desiequote:Op zondag 6 september 2009 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt op een Opsporing Verzocht-foto
dat weet jijquote:
bye en plezier, veel.quote:Op zondag 6 september 2009 16:03 schreef Copycat het volgende:
Schamperde zij .
Anywayz, ik ga een docu kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |