abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3910100
sluit deze maar.

[Dit bericht is gewijzigd door La_Chatte_Noir op 21-04-2002 17:52]

Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  zondag 21 april 2002 @ 17:43:06 #2
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_3910133
shit ik besef mezelf nu ook iets.
ik ben ook in zo'n cirkel terecht gekomen.

slapen werken inet that's all..

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  Official ESF Kreviewer zondag 21 april 2002 @ 17:43:56 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_3910142
T was ieg wel je 1001e post.
  zondag 21 april 2002 @ 17:44:18 #4
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_3910145
quote:
Op zondag 21 april 2002 17:39 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Wat voor werk doe je? Wordt je ergens achteraan in een magazijn gepleurd of ben je in je eentje tiepmiep of zijn er ook andere mensen op de afdeling? Aangezien volgens mij nergens hier in Nederland stukloon geld kan je altijd proberen met de mensen daarzo om te gaan. Heb je in iedergeval wat contact en reden om je ogen open te houden. Voel je je wat beter door zodat je je broodnodige ei die je kwijt moet ook weer weg is en je rustig kan proberen te leren (als je niet in slaap gevallen bent)
Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
pi_3910176
Je moet niet zo zeiken over geld..
In de tijd dat je dit stukje helemaal hebt getypt had je ook de auto van de buren kunnen wassen voor 5 euro..

Je zult waarschijnlijk zeggen: "Wat is nou 5 Euro"..
Nou jah beter dan 0 Euro zullen we maar zeggen (niet echt een goed argument eigenlijk om nu die auto eens even flink in het sop te zetten..)

pi_3910212
Nou zeik ik weer te veel? T is ook nooit goed. Ik voel me gewoon KUT.
Laat ook maar.
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  zondag 21 april 2002 @ 17:54:19 #7
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_3910245
quote:
Op zondag 21 april 2002 17:48 schreef Dr.E het volgende:
Je moet niet zo zeiken over geld..
In de tijd dat je dit stukje helemaal hebt getypt had je ook de auto van de buren kunnen wassen voor 5 euro..

Je zult waarschijnlijk zeggen: "Wat is nou 5 Euro"..
Nou jah beter dan 0 Euro zullen we maar zeggen (niet echt een goed argument eigenlijk om nu die auto eens even flink in het sop te zetten..)

uhm had ze in dat zelfde stukje niet gezegd dat ze zo lusteloos was dat ze zich daar niet toe kon brengen?
Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
pi_3911909
Ik weet niet wat er in de openingspost stond,
maar ik hoop toch echt dat dit geen afzeiktopic is geworden vanwege de reacties.
Mocht dat wel zo zijn dan kan de topicstarter me dat even laten weten.

Slotje dus.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')