quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef Splutje het volgende:
Tuurlijk, elke week een nieuw topic hierover
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef Splutje het volgende:
Tuurlijk, elke week een nieuw topic hierover
Kijkcijfers gaan alleen omhoog als je zo'n kastje hebt, je denkt toch niet dat ze echt in de gaten gaan houden waar iedereen in Nederland naar kijkt?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:01 schreef Aalbers het volgende:
En jullie blijven Beau maar helpen door er naar te kijken en zijn kijkcijfers daarmee omhoog te helpen
Ik kijk helemaal niet naar Beau.. Ik hoop juist dat die overloper faaltquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:01 schreef Aalbers het volgende:
En jullie blijven Beau maar helpen door er naar te kijken en zijn kijkcijfers daarmee omhoog te helpen
Ik heb serieus geprobeerd om er eens naar te kijken, maar na ongeveer twee minuten hield ik het niet meer vol...quote:
Oh, dus ik heb niks gemist!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:19 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb serieus geprobeerd om er eens naar te kijken, maar na ongeveer twee minuten hield ik het niet meer vol...
Zelfde hier... ik heb gehuild.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:19 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb serieus geprobeerd om er eens naar te kijken, maar na ongeveer twee minuten hield ik het niet meer vol...
Idd "De Staat van Verwarring"quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:31 schreef On het volgende:
Lijkt me echt zo'n pretentieus kut programma. Pieter Jouke vind ik wel tof, vooral van de staat van verwarring nog. Ik wil dat programma terug er is nog een keer een kijkersvraag tune van mij in de studio geweest.
quote:
Dan helaas nog steeds wel één aflevering te laat.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef TheKC het volgende:
Ze zijn gelukkig gestopt met het ziekmakende camerawerk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |