quote:foto Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gewoon veranderen achter de punt
Dat werkt dus nietquote:foto Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gewoon veranderen achter de punt
Dacht ik ook, maar blijkbaar niet volgens die sitequote:
Dan zijn die jpeg's stiekem toch geen jpeg.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet
[..]
Dacht ik ook, maar blijkbaar niet volgens die site
Wat danquote:foto Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan zijn die jpeg's stiekem toch geen jpeg.
Geprobeerd maar werkt nietquote:foto Op vrijdag 4 september 2009 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Openen en dan opslaan als .jpg?
Dan is bestandsnaam idd naam+jpg. alleen bestandstype is jpegquote:foto Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef kloas_wokkel het volgende:
Gewoon in paint openen en dan opslaan met erachter getyped .jpg
Als ik wil opslaan kan ik alleen als jpeg opslaanquote:foto Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Als ik wil opslaan is het een .jpg
Nou dan is het goed toch? Er bestaat immers helemaal geen apart bestandstype 'jpg'.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan is bestandsnaam idd naam+jpg. alleen bestandstype is jpeg
Die is toch precies hetzelfde? Ook bestandstype JPEG, ook extensie .jpg. Alleen de EXIF-informatie (sluitertijd etc.) zit er nu niet meer in, maar dat zou het verschil niet mogen uitmaken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
En als je deze opslaat
Ik begin overigens te vermoeden dat het iets met je pc zelf is (dat hij alleen .jpeg herkent) maar zou niet weten wat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop