Oh shit, mijn buurmeisjequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Sharon was een vroeger chickie van Maik. Beetje 'n apart geval. En ze hadden telkens ruzie.
Mij maakt et aan de ene kant geen ruk uit, en aan de andere kant wel... maar nu vraag ik me tog af hoe je vanuit een hyves foto met allemaal cijfertjes de hyves kan achterhalenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:51 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Boeiend man :'] Mijn profiel is 99% open. Ze lezen maar lekker mee, I don't care.
Die heb ik zoquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dump eens hier dan.
Oja en iedereen mag proberen de mijne te vinden.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Maar oké.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Sharon is lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv. En jong, op 't randje van x/2+7, dus kan net. En ze is lief. En en, ze is niet meer emo. D'r emo/rock-periode was overigens wel ganz geildamn
Dat ik je hyve dus gewoon kan vindenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
so wat wil je er nu mee gaan doen?Ik krijg al zo'n 20 mails spam per dag
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef ImTheBase het volgende:
De avonden dat een dame met een rokje en hakken naar je kwam om 12 uur 's avonds
Jij hebt mijn achternaam dus mag niet meedoen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik niet aan beginnen.
Jij bent een meisje, dat telt niet mee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Maar oké.
Maar dat is te veel werkquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat ik je hyve dus gewoon kan vinden![]()
Een beetje speurder heeft mij ook zo gevonden. Want waar zou DD nou een afkorting van zijn? (voornaam)
En waar ben ik heen geweest 21 22 23 Augustus?
En hoe oud ben ik?
En oìla, you've found me.
Voeg me dan toe eikel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jij hebt mijn achternaam dus mag niet meedoen.
Ja ik die van jou ook dus...
Omdat ?quote:
Ik zou d'r niet geven. Ze woonde overigens 12 jaar naast me. Ofja. Toen ik 12 was ben ik verhuisd, geen idee hoe oud ze is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Maar oké.
quote:
Dat ik 'n meisje ben wil niet zeggen dat ik daardoor niet weet of een ander meisje knap en aardig is of niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, dat telt niet mee.
IK IK IKquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil een jongen om te knuffelen, iemand die zich aanbiedt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |