Sharon is emo. En jong. En.. Sharonachtig.quote:
Met je laptoppie?quote:
hyves is zo beetje niet beschermbaar, je vind hem altijdquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:48 schreef Mr.DD het volgende:
Mijn hyve is ook al ontdekt door Fokkers, hoe goed je het ook beschermt
Sharon was een vroeger chickie van Maik. Beetje 'n apart geval. En ze hadden telkens ruzie.quote:
MAAR NU BEN IK ZO ORDINARY ~!OMFGGGGGGGGGGGGquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Iedereen zou d'r geven, je hoeft je er niet voor te schamen hoor.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:48 schreef dirkjo het volgende:
[..]
hyves is zo beetje niet beschermbaar, je vind hem altijd
Whahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Sharon was een vroeger chickie van Maik. Beetje 'n apart geval. En ze hadden telkens ruzie.
Sharon is lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv. En jong, op 't randje van x/2+7, dus kan net. En ze is lief. En en, ze is niet meer emo. D'r emo/rock-periode was overigens wel ganz geilquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:48 schreef livalo het volgende:
[..]
Sharon is emo. En jong. En.. Sharonachtig.
Gast, je msn staat in je profiel. Groentjequote:
Agossie, en ik maar altijd denken dat die al dicht was.. kut hyvesquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:49 schreef Mr.DD het volgende:
aaaah. Jammer. Het begon net leuk te worden
Hyves?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Sharon is lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv. En jong, op 't randje van x/2+7, dus kan net. En ze is lief. En en, ze is niet meer emo. D'r emo/rock-periode was overigens wel ganz geildamn
En het mooie was, na 20x ruzie hebben, steeds weer samen komen en samen in slaap vallen enzoquote:
Dump eens hier dan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:43 schreef ImTheBase het volgende:
Het is echter niet haar profielfoto.
so wat wil je er nu mee gaan doen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Gast, je msn staat in je profiel. Groentje
Boeiend man :'] Mijn profiel is 99% open. Ze lezen maar lekker mee, I don't care.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Agossie, en ik maar altijd denken dat die al dicht was.. kut hyves
Of picsquote:
Haha, maar ik heb nooit ruziequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
En het mooie was, na 20x ruzie hebben, steeds weer samen komen en samen in slaap vallen enzomooie dagen van mijn nog lopende jeugd.
Nouhou.... Pics zonder zonnebril?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Iedereen zou d'r geven, je hoeft je er niet voor te schamen hoor.
Nee, daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dump eens hier dan.
Oja en iedereen mag proberen de mijne te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |