TS woont nog thuisquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:59 schreef crazy987 het volgende:
Loop ik zojuist even naar de koelkast om te kijken of er nog een versnapering in ligt.
valt me ineens op dat er beneden wat flesjes bier ontbreken, dus TS even kijken.
wat blijkt nou, zijn er 2 van me flesjes Hertog-Jan verdwenen die ik voor mezelf had gekocht![]()
gelukkig staan de andere 3 smaken er nog wel
Klacht: Broers/ouders die me bier opdrinken
ohja, me pa heb je drank uit de koelkast gehaald :pquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:59 schreef crazy987 het volgende:
Loop ik zojuist even naar de koelkast om te kijken of er nog een versnapering in ligt.
valt me ineens op dat er beneden wat flesjes bier ontbreken, dus TS even kijken.
wat blijkt nou, zijn er 2 van me flesjes Hertog-Jan verdwenen die ik voor mezelf had gekocht![]()
gelukkig staan de andere 3 smaken er nog wel
Klacht: Broers/ouders die me bier opdrinken
nee, bij de gall & gall heb je zo een pak met een paar van die smaken, en zo af en toe koop ik die eens een keertjequote:
ben 19 komopquote:
neem het zaterdag of zondag wel mee liefjequote:Op vrijdag 4 september 2009 20:02 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ohja, me pa heb je drank uit de koelkast gehaald :p
staat op aanrecht, moet k aan je mee geven, maar wanneer ?
Oja dan -->quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee, bij de gall & gall heb je zo een pak met een paar van die smaken, en zo af en toe koop ik die eens een keertje![]()
och je zegt het nu, maar ben je dan vergeten - schat.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
neem het zaterdag of zondag wel mee liefje
nee hoor liefjequote:Op vrijdag 4 september 2009 20:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
och je zegt het nu, maar ben je dan vergeten - schat.
ach hou je mond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |