Als de rechter uitspraak heeft gedaan is het blijkbaar al voorgekomen...quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:17 schreef Joe-Momma het volgende:
Gewoon voor laten komen en daar je verhaal doen.
Want? Als ik er niets van heb gehoord, en ik ook nooit iets per post heb ontvangen tot vandaag, waarom ben ik dan nalatig geweest?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Iets zegt me dat je zelf nalatig geweest bent... Heb je wel eerder een boete gezien?
Staat je auto (?) wel op je huidige adres geregistreerd?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:25 schreef Nairua het volgende:
[..]
Want? Als ik er niets van heb gehoord, en ik ook nooit iets per post heb ontvangen tot vandaag, waarom ben ik dan nalatig geweest?
Jup.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Staat je auto (?) wel op je huidige adres geregistreerd?
Dit dus .quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:45 schreef Croga het volgende:
Als er al een uitspraak van de rechter is krijg jij geen brief meer van het incassobureau, dan krijg je een brief van de rechter of eventueel van een deurwaarder.
Maar daar is dan, voor zover mij bekend, wel aangetekend briefverkeer aan vooraf gegaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Alleen belastingdienst en cjb daar moet je mee oppassen. die hebben geen rechter nodig om beslag te leggen
Ik gok dat daar 'een klein beetje kosten bijzitten voor het gerecht en de deurwaarderquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:00 schreef Fer het volgende:
Centraal Justitieel incasso bureau misschien?
500 euro voor een verboden straatje? Was dat voor of nadat je die verkeersagent omver reed die ervoor stond om je tegen te houden.
Moahquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:21 schreef Fer het volgende:
Boete is 60¤ dan is 500 na wat kosten beetje overdreven he. Zelfs een belastingschuld wordt na incassokosten + rente + explootkosten niet meteen het 10-voudige.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |