abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_247541
Binnekort dus de bus.
Ik heb zo m'n twijfels over dit programma. Allereerst lijkt het mij technisch vrij lastig, dit mobiel concept(krijg na BB nog steeds een bittere smaak in m'n mond van dit woord). Maar technische problemen kunnen natuurliijk ook een mooi excuus zijn om alles weer op testbeeld te gooien (of ben ik nu te verbitterd?).
Verder voorzie ik grote problemen als dit programma de populariteit van BB ook maar enigszins gaat benaderen. Ik denk dan op zijn minst aan files, maar ook aan aanrijdingen en zelfs aan mafkezen die al surfend, op het dak van een bestelbus die pal naast de bus rijdt, een reclamebord in de lucht proberen te houden.
We hebben immers al de gekte bij BB gezien, waar zelfs na de verscherpte beveiligingsmaatregelen er nog mensen binnen slopen. Het lijkt mij dan ook dat ze met die bus het beste publieke terreinen kunnen mijden of permanent moeten zorgen voor een cordon van beveiliging rondom de bus, dus stilstaand en rijdend (dit kan op zich al leuk worden, ik zie het al helemaal voor me met een zooitje van die randdebielen euh... RANDONdebielen).

Ook zouden we volgens mij bart nog wel eens terug kunnen gaan zien. Hij zou een beetje van zijn prijzen geld kunnen aanwenden om een gokje te wagen en voor het miljoen te gaan. En ik geef hem gezien zijn huidige populairiteit een grote kans. Hij zou hiermee dan wel een oneerlijk grote voorsprong op de rest hebben, maar als de kijkcijfers iets tegenvallen, werken de makers er maar wat graag aan mee denk ik. Want hogere kijkcijfers (lees meer inkomsten) betekenen immers dat echt alles kan, zoals we gezien hebben.

Ik denk ook dat sabine het wel zou willen proberen om in de bus te komen, want ze lijkt me echt een type die, als de media aandacht wat voor haar verslapt, weer camera-geile neigingen krijgt (letterlijk en figuurlijk) en aan haar vader vraagt of hij haar wil inkopen.
Over camerageilheid gesproken, dan zouden we van mona martin en ceryl ook kunnen verwachten dat zei zich gaan proberen in te kopen.
Of misschien beviel het de man van karin wel die drie maanden dat hij het haar aanbied, hij schijnt wel wat centen te hebben dus zou wel het hoogste bod voor haar kunnen bieden.

Genoeg gespeculeerd laten wwe maar gewoon even afwachten, want kijken dat doe ik wel, dit soort concepten spreken mij namelijk erg aan.
Daarom laatst ook maar even castaway2000 gekeken op BBC. Dit schijnt echt back to basic te worden, een jaar lang op een onbewoont (schots) eiland met een stuk of dertig personen. Dit programma gaat BB zeker doen verbleken, ze filmde namelijk de voorbereiding en in een paar dagen tijd was er al meer gebeurd dan in drie maanden BB.
Zo mochten ze ieder een grote kist vullen met maximaal 100 kg persoonlijke bezittingen die ze het hele jaar denken nodig te hebben.
De meeste hadden dus hun dierbaarste spullen ingepakt en deze werden aan een lullig touw per helicopter naar het eiland gesleept, en ja hoor drie kisten storten in zee. En de psycholoog doodleuk vertellen dat dit goed voor ze is omdat ze zo vast kunnen leren omgaan met teleurstellingen.
en verder b.v. terugtrekking van een kandidaat (die later zijn terugtrekking weer introk, iets wat binnen 2 weken mag), ruzies, roddels, afzondering, gebroken been.
Ik was wel BB-junkie maar BB leek echt saai bij dit vergeleken en het is dus nog geen eens begonnen.
Ondanks 1 (lood)zwaar minpunt, het ontbreken van 24 uurs (internet)beelden, wordt dit volgens mij echt een aanrader.
Vooral ook omdat de BBC mij meer integer lijkt dan een commerciele omroep, dus wie weet houden hun het echt back to basic.

When everything's coming your way......
you're in the wrong lane

PC eend

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')