dat denk ik dus ook, dat je iid rijden die verlichting niet mag voeren, maar wel als je parkeert.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:13 schreef Ozziecar het volgende:
Fijn, zulke instanties
Ik denk dat het verschil 'm zit in parkeren of rijden. Tijdens het rijden mag je dit soort afwijkende verlichting niet voeren, maar met parkeerverlichting is daar geen sprake van. Deze gaat immers uit zodra je de motor start.
Als je zelf iets gaat bouwen dan lijkt het me geen probleem zolang de parkeerverlichting meteen uit gaat wanneer je gaat rijden.
In de RDW bepalingen wordt gesproken over 'het bevinden op de openbare weg'. Daar hoort parkeren dus ook bij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:13 schreef Ozziecar het volgende:
Fijn, zulke instanties
Ik denk dat het verschil 'm zit in parkeren of rijden. Tijdens het rijden mag je dit soort afwijkende verlichting niet voeren, maar met parkeerverlichting is daar geen sprake van. Deze gaat immers uit zodra je de motor start.
Als je zelf iets gaat bouwen dan lijkt het me geen probleem zolang de parkeerverlichting meteen uit gaat wanneer je gaat rijden.
Ok duidelijk, dan is het jammer dat de richtlijnen/regels hiervan nergens te vinden zijn:(quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:31 schreef Jodocus1 het volgende:
nee, is niet toegestaan.
de auto's worden per model, type gekeurd.
je mag het zelf niet toepassen of aanpassen
Daar hebben ze de keuring voor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:42 schreef Madshark het volgende:
[..]
Ok duidelijk, dan is het jammer dat de richtlijnen/regels hiervan nergens te vinden zijn:(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie me een beetje gemist?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |