Jamaar ik had haastquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:00 schreef Rasher het volgende:
Als het toch niet uitmaakt dan kan je d'r net zo goed voor laten gaan.
Maar ze huilen wel over de jeugdquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:04 schreef boyv het volgende:
oudjes tegenwoordig, het is toch niet te geloven zeg
Alsof jij betere dingen te doen hebt, met je bloedkop.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:09 schreef Qaox het volgende:
@ Sanderrrrr:
30 seconden?
Je weet toch hoe dat gaat:
O, ik zal het gepast betalen
Maar dan moet ik wel even zoeken, o ik kan het nietzien.
Even m'n bril opzetten: ook even zoeken in m'n tas.
Zelfde liedje met pinnen, en daar komt ook nog eens bij: wat was mijn pincode ook alweer?
Kost je godverdomme een kwartier,
Waarom? Moest ze op tijd bij het bingo zijn vanavond? Die graftakken hebben toch de hele dag niets te doen dus waarom haasten.quote:
Nou nou...quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Je had die kankerslet kankerhard in haar verlepte reet moeten neuken.
Eens. In de straat waar het gebouw is waar ik meestal moet zijn voor mijn studie, staat een bejaardentehuis. Ik fiets daar dus langs en kijk dan nieuwsgierig naar binnen. Zie je serieus al die mensen in een stoel zitten te slapenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:26 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Waarom? Moest ze op tijd bij het bingo zijn vanavond? Die graftakken hebben toch de hele dag niets te doen dus waarom haasten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |