Strafbankje?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:23 schreef kurk_droog het volgende:
strafbankje was ook prachtiglege bank was er niet
Ken je masturberen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voordat ik op FOK! kwam was het woord fappen mij echt onbekend
Evenals de uitdrukking: Omdat appel (die ik overigens nog steeds niet snap)
met juup kon je pratenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Juup was een tijd mod geweest. Was een toffe gozer als mod
Hij heeft me 11 van de 13 bans gegevenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
met juup kon je praten
remlof gaf al een ban als je een natte scheet postte op fok
Lieve JH..quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ken je masturberen?
Dat dus
Voor dames is het soppen.
So.
Leuk, zo'n nieuwelingquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Strafbankje?
Wil je me dat eens uitleggen?
Echt positief kwam hij idd niet over in deeltje 99quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij heeft me 11 van de 13 bans gegeven
Ja ik weet nog lang niet alles, daar kan ik ook niets aan doenquote:
remlof was 1x lief voor me. In een rebelse periode van kurk_droog kreeg ik maand als het niet langer was. Na 2 weken ik zo pm sturen met daarin dat ik verandert was en het nooit meer zou doen.. Hij trapte erinquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij heeft me 11 van de 13 bans gegeven
FUUUUUUUUUUUTFUUUUUUUUUUUUUUTquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef RickoKun het volgende:
Next step is the eaaastsiiiiihiiiiidde moooooOOOoOWoOWOowoooooteeHheeellll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeugdsentiment en nostalgie dus.. Daar word je emotioneel van iddquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
remlof was 1x lief voor me. In een rebelse periode van kurk_droog kreeg ik maand als het niet langer was. Na 2 weken ik zo pm sturen met daarin dat ik verandert was en het nooit meer zou doen.. Hij trapte erin
Ik word emotioneel van dat denken aan vroeger
Komt nog wel. Eerst bier drinkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Strafbankje?
Wil je me dat eens uitleggen?
Hoe boos hij werd om NB.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Toen was Juup nog de dictator hier. Dat waren toffe tijden.
Ik schijn er wel een paar te hebben, maar hoe veel weet ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeugdsentiment en nostalgie dus.. Daar word je emotioneel van idd
Ik heb zelfs nog geen notes gehad
Zoek op internet naar tubgirl. Als je dat plaatje post hier krijg je 1note erbij.. Ik heb er al 107quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeugdsentiment en nostalgie dus.. Daar word je emotioneel van idd
Ik heb zelfs nog geen notes gehad
Hou ik je aanquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Komt nog wel. Eerst bier drinken
Haha, ja k was daarvan al op de hoogtequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoek op internet naar tubgirl. Als je dat plaatje post hier krijg je 1note erbij.. Ik heb er al 107
oeeeeh... brave meisjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha, ja k was daarvan al op de hoogte
Maar ik ben ook gewoon veelste braaf voor dat soort dingen
je moet je toch echt verzetten tegen fok.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Aah, ik wou het graag nog eventjes uitleggen. Alsjeblieft.quote:
Ook heel verlegen.. Dat ook nog eensquote:
Oooh, bij mij is het altijd tot op de minuut, die bansquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
remlof was 1x lief voor me. In een rebelse periode van kurk_droog kreeg ik maand als het niet langer was. Na 2 weken ik zo pm sturen met daarin dat ik verandert was en het nooit meer zou doen.. Hij trapte erin
Ik word emotioneel van dat denken aan vroeger
Wat had je gedaan!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oooh, bij mij is het altijd tot op de minuut, die bans
Maar sowieso, laatst wou hij ook m`n crewrechten afpakken.
Ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
remlof is toch zo'n schatjequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oooh, bij mij is het altijd tot op de minuut, die bans
Maar sowieso, laatst wou hij ook m`n crewrechten afpakken.
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OMGWTFLOLLERZZ~!!!111111@EINZZWEIDREI_#(*%+#)@#%+#@&)_#%#3BIERFURMICH()#$_(@#%_@-9![]()
![]()
![]()
![]()
;D
; D;D
![]()
![]()
![]()
![]()
sopsopsop..quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voordat ik op FOK! kwam was het woord fappen mij echt onbekend
Evenals de uitdrukking: Omdat appel (die ik overigens nog steeds niet snap)
Misschien moeten wij, als vrouwen, eens flink gaan rellenquote:
Dat dan weer bniet, ik kan wel heel goed luisteren als ik wilquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook heel verlegen.. Dat ook nog eens
Oooh van allesquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
remlof is toch zo'n schatje
[ afbeelding ]
Die plaatjes mochten toch niet meerquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
remlof is toch zo'n schatje
[ afbeelding ]
Hoe?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moeten wij, als vrouwen, eens flink gaan rellen
Nog beterquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook heel verlegen.. Dat ook nog eens
Je maakt me verlegenquote:
neuken?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moeten wij, als vrouwen, eens flink gaan rellen
Vechten in de modder, topless en pics posten. Moet je dan die FA`s eens horen joh.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die plaatjes mochten toch niet meer_!1!!11!!!!!
Nee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die plaatjes mochten toch niet meer_!1!!11!!!!!
boh.. ze wil me.. Ik voel het.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]Ik had nummertje 44 en jij 45 hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |