Laterrrrquote:
En jij staat wel in de OP?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je komt er niet in ook, ik hanteer een strikt fag-beleid
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:51 schreef Zotheid het volgende:
Uil op een tennisbal schrijven of uilen op een tennisbal schrijven.
(Uilenbal, jwz!)
wacht maar jonguquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je komt er niet in ook, ik hanteer een strikt fag-beleid
Huilie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
wacht maar jongu
[KLB FB] Waar 4 of 5 mensen de zorgen wegnemen.
Wbquote:
Ja, maar ik stond vanaf het eerste SC topic in de OP. Nu niet meer. Ik ben echt boos.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:06 schreef Dqod het volgende:
JH, ik sta er ook niet (meer) in..
Lekker boeiend, ik blijf gewoon posten
Dan kan ik verder niks voor je betekenen..quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, maar ik stond vanaf het eerste SC topic in de OP. Nu niet meer. Ik ben echt boos.
Even je fobo zien eerst.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan kan ik verder niks voor je betekenen..
Kus erop?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan kan ik verder niks voor je betekenen..
Kus erop?
I lol'dquote:
In den reetquote:
En daar gaat m'n lolquote:
Eensch, allemaal pipo`s uit pubquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:14 schreef Dqod het volgende:
Voorgaande KLB-SC's waarin ik postte waren gezelliger dan deze
Dat raad ik m af, ik moet namelijk poepenquote:
Vindt hij alleen maar lekkerder.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat raad ik m af, ik moet namelijk poepen
(maar ik houd t op, want echte dames poepen niet)
Dat zou maar zo kunnenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ruim 1000 delen terug, toen was het leuk
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat raad ik m af, ik moet namelijk poepen
(maar ik houd t op, want echte dames poepen niet)
Nee, alleen t gevoel hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]![]()
serieus, kunnen dames poepen?
echt gedverdemme.![]()
![]()
Toen was Juup nog de dictator hier. Dat waren toffe tijden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:17 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINS EINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINSEINS EINS EINS EINS
eensquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
Oh, en wtf is de lijst met picca's weer uitgebreid?
Maar jij blijft vast wel kurk droog.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en ik moet zo fietsen naar een koude freddy
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ruim 1000 delen terug, toen was het leuk
die goede ouwe tijdquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Toen was Juup nog de dictator hier. Dat waren toffe tijden.
Ik ken Juup nie.. Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Juup ken ik IRLquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vroeger was het nog een eer om in de OP te mogen. Tegenwoordig staat iedereen met 2 posts er al in.
fap fapquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, alleen t gevoel hebben
T wil er nooit uit
Veel plezier met je vriendinquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:22 schreef Mozy het volgende:
Ik ben mijn vriendin ophalen van het station.![]()
Juup was een tijd mod geweest. Was een toffe gozer als modquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ken Juup nie.. Wie is dat dan?
Ik ben wel benieuwd naar het KLB SC verleden
-Edit- Las gisteren wel deeltje 99 van de SC
Daar heeft ie wel tijd voor hequote:
Voordat ik op FOK! kwam was het woord fappen mij echt onbekendquote:
omdat je moederquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voordat ik op FOK! kwam was het woord fappen mij echt onbekend
Evenals de uitdrukking: Omdat appel (die ik overigens nog steeds niet snap)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |