abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72437815
Hallo,

Ik heb sinds vandaag een Hi abonnement met Eindeloos online op mijn HTC Touch Pro. Nou stop ik dus mijn simkaart in de telefoon en krijg ik een melding op mijn telefoon welke instellingen hij moet gebruiken. Nu gaat die automatisch naar de instellingen van KPN terwijl ik in principe ook gewoon de Hi instellingen kan kiezen. Is dit een probleem? Ik lees ook veel op internet dat de meeste met een Hi abonnement ook gewoon KPN instellingen nemen. Maar dat moet geen hol uitmaken neem ik aan, want het is toch één en hetzelfde bedrijf?

2e vraag over de instellingen van mijn Eindeloos Online abonnement....

Op de website van Hi staat dat ik een nieuwe verbinding moet maken met de naam Mobiele Startsite, en dat is ook wat dat vrouwtje van de helpdesk zei. Alleen is dat een verbinding die ik helemaal niet zie staan. En als ik een nieuwe probeer aan te maken zegt ie dat die verbinding al bestaat. De enige toegangspunt die ik zie staan bij verbindingen is KPN Internet. Nu lees ik verschillende verhalen op internet dat KPN Internet meer dan prima is maar maakt dat dan niet uit voor mijn abonnement.

Iemand die antwoorden heeft op deze vragen???
pi_72437918
Je belt en internet via KPN. Hi heeft namelijk helemaal geen eigen netwerk.
  vrijdag 4 september 2009 @ 17:44:24 #3
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_72437935
APN instellen op "internet" , voor de rest alles uit (proxy, etc.)

Werkt voor alle providers behalve vodafone.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_72442799
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 17:44 schreef Aaargh! het volgende:
APN instellen op "internet" , voor de rest alles uit (proxy, etc.)

Werkt voor alle providers behalve vodafone.
bij vodafone is het weer live.vodafone.com ja :/

rare aapjes :p
pi_72446264
Nu lees ik weer dit op deze site http://s2m.wapag.nl/index.php?topic=4.0;prev_next=prev

Q. Welk toegangspunt moet ik gebruiken voor de applicatie?
A. Als je de applicatie opstart wordt er gevraagd welk toegangspunt je wil gebruiken. Kies voor Hi “mobiel internet” en voor KPN “mobiele startsite”. Als je voor “KPN internet” kiest is het minder snel en moet je toch betalen voor het dataverkeer.
Heb je dit toegangspunt niet, sms dan “ja” naar 1300

zaterdag 5 september 2009 @ 11:46:05 #6
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_72456830
Of je kijkt gewoon even hier: http://www.hi.nl/web/show/id=268742
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')