Aan de TS te zien gebruikten ze die boeken om mee te slaan.quote:
Sorry mijn waarde heer, ik moet je teleurstellen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Youtubefilmpje van dit epische gevecht of ik geloof er geen snars van
Omdat door snuffelen in een boekenzaak je nog wel eens een boek in handen krijgt waar je voorheen nooit van gehoord ahd, maar toch interessant blijkt. Oftwel, je verbreed je horizon.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:27 schreef Melancholiek het volgende:
Waarom verdoe jij eigenlijk tijd een boekenwinkel in te gaan? Het is veel sneller en gemakkelijker om zulk spul online te kopen. Vaak nog sneller ook omdat ze de meeste boeken geeneens hebben in een reguliere boekenwinkel.
En dat kan niet online wil je zeggen? Met alle recenties, reviews, etc.? Je komt er meer boeken tegen dan in welke winkel dan ook. De kans dat je tegen iets interessants aanloopt is vele malen groter te noemen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Omdat door snuffelen in een boekenzaak je nog wel eens een boek in handen krijgt waar je voorheen nooit van gehoord ahd, maar toch interessant blijkt. Oftwel, je verbreed je horizon.
- De reviews van lezers die op de sites van die boekhandels worden geplaatst zijn om te huilen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:29 schreef Melancholiek het volgende:
[..]
En dat kan niet online wil je zeggen? Met alle recenties, reviews, etc.? Je komt er meer boeken tegen dan in welke winkel dan ook. De kans dat je tegen iets interessants aanloopt is vele malen groter te noemen.
Ik kijk graag naar de eerste pagina van het boek, waar het verhaal begint. En dan hou ik toch graag een boek in mijn handen. Daarom ben ik een grote fan van de bibliotheek: oeverloos lenen en genieten maarquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:29 schreef Melancholiek het volgende:
[..]
En dat kan niet online wil je zeggen? Met alle recenties, reviews, etc.? Je komt er meer boeken tegen dan in welke winkel dan ook. De kans dat je tegen iets interessants aanloopt is vele malen groter te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |